OutLook 2003 Auto Adressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adutens

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2002
In Outlook 2003 komen de adressen waarnaar ooit een mailtje is verstuurt of beantwoord automatich in beeld bij het intikken van een e-adres,

Lekker handig, maar soms ook niet.

Hoe kun je deze adressen, die niet in het normale adresboek staan wijzigen/deleten.

Ad.

heel simpel je gaat naar outlook naar extra klikt adresboek en daar kan je alle adressen die niet wilt hebben deleten,

;)

bij het intikken van het e-mail adres
met de pijltjes toets naar het adres gaan
dan de toets del gebruiken

Nee, je klikt extra aan dan kun je uitkiezen adresboek en dat klik ook aan dan komt het schermpje met je adressen, en met je muis op de adres die je wilt verwijderen,

bovenin staat dan de kruis van verwijderen,

volgens moet dat heel simpel gaan,

:cool:

Ingeborg, helaas jouw methode werkte niet, of je hebt het niet in de juiste en/of duidelijke volgorde geschreven.

Nogxls: ik kan natuurlijk wel de adressen in het adresboek bewerken of verwijderen, dat was niet het probleem.

Maar de adressen die tevoorschijn komen als je de 1e letter van de eventuele naam intikt in de: aan.. regel van het nieuwe bericht.

Met behulp van de tip van: DDD lukte het wel.

Met als nadeel dat je elke letter appart moet nagaan en de niet gewenstse namen moet deleten en steeds weer van boven naar beneden moet scrollen.

Ja dit lijkt niet veel werk maar als je ongeveer duizend adressen hebt staan is het wel veel werk, dus mocht iemand een snellere oplossing hebben...

Ad..:thumb:

heb ik nog wat gevonden hierover
echter zit er misschien een klein risico aanvast

leesvoer

dit kan je natuurlijk ff uitproberen
maar maak eerst een kopietje van het filetje
schrijf op waar je het vandaan gehaald hebt en waar je het neerzet

kan kun het verwijderen en checken of het werkt
zoniet file terug plaatsen
suc6

Heb deze optie nu voor mij maar ik kom niet verder als 1.3 (XP) de profielnaam zegt mij helemaal nix..:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan