Outlook 2003 - Email verzenden/ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chocka

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2004
Fijn dat u even de moeite neemt mijn vraag te lezen, mogelijk weet u het antwoord.

Sinds jaren gebruiker te zijn geweest van Office 2000, ben ik zojuist overgestapt naar de 2003 versie. Aanzich geen probleem, alhoewel ik kan geen email verzenden of ontvangen. Bij v2000 waren de instellingen zo dat mjn email van zonnet via chello werd verzonden en ontvangen. Zodra ik op betreffende button drukte kreeg ik netjes de window waarin het wachtwoord werd gevraagd van zonnet en mijn firewall vroeg of deze verbinding werd geaccepteerd. Geen enkel probleem.
Maar sinds de installatie van v2003 gaat het allemaal even anders. Na diversen controles blijken de instellingen juist te zijn, maar na het indrukken van verz./ontv. krijg ik v2003 geen window meer die vraagt om mijn zonnet wachtwoord en mijn firewall reageert al helemaal niet meer.
Ja, ik heb de instellingen aangegeven dat het wachtwoord niet onthouden mag worden, ook al uitgeprobeerd met wachtwoord onthouden maar dit blijkt niets uit te maken.
Ik heb de verbinding aangepast en geprobeerd zowel met LAN verbinding als met telefoonlijnverbinding, maar ook dit maakte geen verschil.

Wie O Wie weet hier meer van en kan mij helpen om met Office 2003 mijn email verbinding terug te krijgen zoals ik deze had bij v2000.

Graag verneem ik u reactie, bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Chocka

heb geen 2003,.

maar goed,. heb je outlook express al 's geprobeert?
(gewoon om te kijken wat die doet)

- ik neem aan dat je 't email-account al 's verwijdert hebt en opnieuw ingestelt.

Heb je bij de pop wel de gegevens van zonnet neergezet, en bij het verzenden de gegevens van chello? Volgens mij moet je ook het wachtwoord van zonnet daar invullen.

Op die manier heb ik het bij veel mensen ook al ingesteld die hun oude emailadres wilden behouden. Wel ik ik wachtwoord onthouden aangevinkt, zou niet weten waarom ik dat niet zou doen.

Als je met 2 providers werkt en niet de smtp van je inbelverbinding (maar van zonnet) invult, krijg je meestal fout 550

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan