Outlook 2003 foutmelding 0X800CCC0F

Status
Niet open voor verdere reacties.

FUNID

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 feb 2010
Hallo,

Wanneer ik mijn e-mail wil verzenden en ontvangen dan krijg ik sinds enige tijd de melding:

"Bij taak pop.xs4all.nl - Bezig met ontvangen is een fout (0X800CCC0F) opgetreden. Verbinding met de server is onderbroken." (Verzenden gaat goed)

Als ik dan op "Annuleren" klik en het vervolgens nog een keer probeer, dan blijft de voortgang van verzenden en ontvangen hangen (ook hier gaat verzenden goed)

Oplossingen die her en der op internet worden aangedragen helpen me niet. Volgens mij heeft het met mijn antivirussoftware te maken. Voorheen had ik Norton, maar daar moest ik steeds het scannen van e-mail uitschakelen, omdat ik anders datzelfde probleem had. Ik heb op een gegeven moment Norton vervangen door McAfee en nu krijg ik mijn e-mail op geen enkele manier meer binnen. Het uitschakelen van e-mailbeveiliging van McAfee heeft geen effect.

Mijn vermoeden is dat er wat van Norton is blijven hangen. Ik heb echter wel een speciaal verwijderprogramma voor Norton uitgevoerd.

Wie heeft er goede raad?

Hallo vanveelen,

Bedankt voor de reactie. Die goede raad van MS had ik al gevonden en uitgevoerd. Voor de zekerheid heb ik alle tips nog eens doorlopen en heb ook nog een aantal relevante draden op het MS-forum doorgenomen. Niets helpt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan