Outlook 2003 foutmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter dRob
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dRob

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2001
Met Outlook 2003 verzendt en ontvangt plotseling niets meer. De melding blijft op 50 % hangen en geeft uiteindelijk foutmelding OX80048002.

Ik heb hiervoor contact gezocht met mijn ISP (Online) en deze verwezen me door naar een website van Microsoft waar ik Servicepack 3 moest halen voor Office.

Nadat ik dat gedaan heb en deze probeer te installeren krijg ik de melding Office XP Servicepack 3. "Kan de verwachte productversie niet vinden in het systeem".

Wie weet raad?

Enige dat ik mij er zo 1,2,3 bij voor kan stellen is dat je een upgrade Office geïnstalleerd hebt staan en geen full versie.

En hoe kom ik daar dan ineens wel aan........ ik heb namelijk nog nooit never niet problemen gehad ermee..........?!

Niet recentelijk nee......

Maar ok, dat is geen oplossing voor mijn probleem, alhoewel.....Hoe herstel ik de boel?

Dat is vermoedelijk wél de oorzaak van je probleem.
Als jij bedoelt dat je wat langer geleden van bijv. 2000 naar 2003 bent gegaan middels een update Office 2003, dan zou dat je probleem kunnen zijn.

Nu wordt gezocht naar Office 2003 "normaal", maar die wordt bij jou niet gevonden.

Ok..misschien wel. Kan het me niet herinneren maar goed ik zit er nu maar mooi mee.

Wat kan ik doen om de boel te herstellen?

Die heb ik toch vervangen bij mijn upgrade naar 2007?

Nou ja........bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan