Outlook 2003 mail blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klik rechts op het betreffende mailtje > ongewenste mail > afzender blokkeren.

Hoe moet ik 1 bepaald mail adres blokkeren in outlook 2003 :rolleyes:

De optie van Crash werkt niet écht.
Je krijgt de mail in elk geval binnen.
Sowieso in de mailbox bij je provider.
Meestal kan je inloggen bij je provider en daar bij je mailinstellingen specifieke mailadressen melden als 'spam'.
Die mail wordt daar dan al apart gezet en komt niet meer binnen bij het ophalen van je mail in Outlook.

Zal misschien aan m'n provider liggen, maar spam gemarkeerde mails komen gewoon binnen in Outlook. Echter gaan deze wel meteen naar de ongewenste mail folder.

@ Vitriol: Kan je doorgeven via welke provider die mail binnekomt

Telenet

Ik heb ze voorlopig geblokkeerd zoals crash zei , ik zal het in de gaten houden voorlopig .

Bedankt voor de hulp in alle geval

Laatst bewerkt:
Juist. It's up to you, maar mocht je het op de juiste manier willen oplossen via jou telenetaccount, klik hier. Daar vind je onder andere:

Hoe kan ik spam voorkomen? Wanneer je op het internet je e-mailadres achterlaat, kunnen spammers het overnemen. Ze hebben hiervoor geautomatiseerde zoekrobots.
1. Wees voorzichtig als je je e-mailadres invult op het internet of als je het aan iemand geeft. Je gebruikt ook het best verschillende e-mailadressen, afhankelijk van de mails die je wil krijgen.
2. Als ze je op een website de toelating vragen om je e-mailadres door te geven aan bevriende partners, geef die dan niet.
3. Filter spam weg met gratis Telenet Internet Anti-Spam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan