Outlook 2003 mails (text zonder opmaak)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustvdLinde

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 sep 2012
Hallo,

Soms krijg ik mails die inplaats van (HTML) (tekst zonder opmaak) hebben staan in het bovenste venster.
Nu kan ik helemaal niks aanpassen, het lettertype enz.
kan ik dit via een instelling aanpassen? dat het mailtje weer (HTML) word?

Ik werk in een exchange omgeving.

Zoals je de mail krijgt heb je geen invloed op: Als de afzender ervoor koos om tekst zonder opmaak te gebruiken is dat wat je krijgt.
Dus als je (in Outlook) via Bewerken -> Bericht aanpassen dingen wilt aanpassen/toevoegen, dan kun je (volgens mij althans) niet dat bericht omzetten in HTML.

Hopelijk kijkt iemand die dat zeker weet ook nog even in deze discussiedraad, zodat bevestigd wordt dat wat ik hierboven heb geschreven klopt (of juist niet :D).

Tijs.

Weet niet of het in Outlook 2003 ook kan denkt het wel, maar in Outlook 2010 kan ik een HTML mail naar platte tekst omzetten. Krijg uiteraard de melding dat de opmaak en afbeeldingen verloren gaan. Omgekeerd heb ik het ook geprobeerd, vanuit een extern mail adres een mail met "Platte tekst" naar mijn Hoofdmoderator mailbox, welke via Exchange werkt. Kan gewoon voor HTML kiezen en op laten slaan. Dus de binnen gekomen mail openen, dan in Outlook 2010 "Acties > bericht bewerken", dan tabblad "Tekst opmaken > HTML".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan