Outlook 2003 > markering voor opvolging > niet meezenden naar geadresseerde

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomdepoorter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
Beste

Sinds enkele maanden gebruik ik de markering voor opvolging om voor mezelf aan te geven op welke mails ik nog een antwoord verwacht.
Ik kijk elke dag in de zoekmap "wacht op antwoord", kijk waar rappels nodig zijn en wis de markeringen van mails die beantwoord werden. Dit systeem werkt voor mij heel goed.

Sinds kort kreeg ik van 2 van mijn mailcorrespendenten te horen dat zij het wel vervelend vinden dat mijn mails in hun postvak in regelmatig met een vlagje staan gemarkeerd.
Ik wist echter niet dat die markering voor opvolging werd meegestuurd.

Ik wens dit systeem eigenlijk enkel voor mezelf te gebruiken en niet om de geadresseerde er op te wijzen dat hij actie moet ondernemen (dit laat ik liever aan hem of haar over).

Is het mogelijk ergens in te stellen dat dergelijke markeringen niet mogen meeverzonden worden?
Indien niet, bestaat er een alternatief waarmee je in het berichtenvenster een bepaalde waarde kunt aanzetten waarop je dan via zoekmappen kunt op filteren?
(Ik wil dus niet na het verzenden van de mail, naar verzonden items gaan en daar nadien manueel een vlagje aanvinken).

Bedankt voor tips

Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan