[Outlook 2003] Meerdere adressen in het "aan / to" veld

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterf

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een volgende vraag. Ik ken iemand die wil graag alle mailadressen in het "aan / to" veld plaatsen. Maar wanneer de begunstigde de e-mail ontvangt moet hij of zij alleen d'r eigen mailadres zien in het "aan / to" veld en dus niet de overige adressen. Weten jullie precies hoe ik dat kan klaren?

We willen liever geen gebruik maken van het BCC veld. Dit omdat dan het "aan / to" veld leeg is, en dan bijvoorbeeld als spam kan worden aangezien.

Overigens heb ik ook het voorstel geprobeerd van de volgende pagina, http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=341564, maar dat helpt niet. Daar wordt aangegeven om een distributielijst aan te maken en deze in het BCC veld te plaatsen. De mail wordt uiteraard wel verstuurd, maar het " aan / to" vakje blijft dan leeg.

Hebben jullie een oplossing hiervoor? Alvast bedankt.

Groeten,
Wouter

Laatst bewerkt:
je kan alles bcc doen en om er voor tezorgen dat er wel iemand in de aanlijst staat, daar je eigen email adress neer zetten

je kan alles bcc doen en om er voor tezorgen dat er wel iemand in de aanlijst staat, daar je eigen email adress neer zetten

Ja oke, dat snap ik. Maar het gaat er om dat alleen de begunstigde zijn adres in het "aan" veld ziet staan.

dat begreep ik.
volgens mij moet het wel kunnen (ik heb in iedergeval wel zo mailtjes gekregen) maar sorry ik heb geen oplossing voor je hoe jij het wilt hebben.

is het anders misschien mogelijk dat je een soord script maakt waarin je naar al die mensen het zelfde stuurt alleen dan steeds een nieuw mailtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan