Outlook 2003 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

astro16

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
113
Ik heb wat problemen met Outlook. Als ik een mail maak, dan werkt de muis niet goed. Dus als ik naar het vlak wil waar ik de tekst typ, dan lukt dat wel met de Tab toets maar niet met de muis. Dan kan ik niet typen. Daarbij werkt Word soms ook niet meer goed als ik Outlook open heb staan (zelfde muisprobleem). En krijg ik elke keer de melding bij het afsluiten of ik de .dot file op wil slaan. Niet mee te werken op dit moment. Ik gebruik overigens Vista 64 bits.
 
Sluit Outlook en Word af, doe dan een Windows zoekopdracht;

C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Sjablonen\

Zoek in die map Sjablonen het bestandje Normal.dot en verwijder deze.
(Eventueel in de prullenbak laten staan)

Start nu Word op en kijk of je weer die vraag krijgt over opslaan.
 
Het gaat trouwens niet om normal.dot. Word werk prima zolang ik Outlook niet start. Het gaat om het bestand pdfmcustom.dot.
 
Laatst bewerkt:
Maar waar kan ik deze vinden? Want met de zoekopdracht op de gehele computer vind ik deze niet.

Ik heb alles al een keer opnieuw geinstalleerd. Is niet de oplossing. Probleem doet zich voor als ik in Outlook bij nieuw bericht een Word bijlage voeg. Als ik deze dan wil openen, lukt dat niet en komt die PDFmCustom.dat melding.

Het blijft ook raar dat ik niet met de muis naar het veld kan gaan waar ik mijn e-mail bericht wil typen. Alleen met TAB toets.
 
Laatst bewerkt:
One of my clients had the same problem. I told them to switch off the "use word as an editor" and "use word for reading" (both boxes unticked in Outlook's tools/options/mail format section) and the problem disappeared.


Deze vond ik ergens. En is inderdaad, heel simpel, de oplossing voor mijn probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan