Outlook 2003 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

buistie

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Goedendag allemaal,

Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende probleem dat zich voordoet bij mijn mailbox.

Als ik de mail opstart dan krijg ik de volgende melding: Gebruiker niet bekend. Als ik dit weg klikt sluit de email af. Ik kan dus helemaal niet meer in mijn mailbox komen om eventueel de mailtjes te exporteren. Zelfde melding gebruiker niet bekend doet zich voor bij Word en Excel.

Wie heeft hier een antwoord voor zodat ik zonder mijn mailtjes kwijt te raken weer in mijn outlook kan?

Mvg,

David

Verplaatst naar Microsoft Office Outlook.

Als je alle instellingen weet van gebruikersnaam, wachtwoord POP3-server, SMTP-server etc. van alle mail-accounts die je bedient met Outlook zou ik het zo doen:
Start Configuratiescherm.
Zet Configuratiescherm van categorie-weergave op klassieke weergave.
Dubbelklik op Mail danwel e-Mail (afhankelijk welk icoontje je ziet in Configuratiescherm).
Klik op Profielen, en verwijder het Outlook-profiel.
Druk zo vaak Ok totdat je weer terug bent op het Configuratiescherm.
Dubbelklik op Mail danwel e-Mail (afhankelijk welk icoontje je ziet in Configuratiescherm).
Maak een nieuw profiel, waarin je de juiste accountinstellingen doet.
Probeer daarna Outlook opnieuw op te starten. Werkt dit dan nóg niet, kopieer dan het opstart-icoontje van Outlook2003 uit de juiste programmagroep naar je bureaublad, en dubbelklik op dat nieuwe bureaublad-icoontje met de CTRL-toets erbij vastgehouden.
Er wordt je dan gevraagd of je in Veilige modus in Outlook wilt gaan. Geef daar Ja.
Kijk of dat dan wel werkt.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan