Outlook 2003; vergaderverzoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maesweert

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2010
Berichten
6
Beste Allemaal,

ik zit met een klein probleempje, wanneer ik een vergaderverzoek verstuur via outlook 2003 agenda ontvang ik zelf ook een vergaderverzoek.

kan ik dit op de 1 of andere manier tegenhouden, ik wil natuurlijk niet zelf een vergaderverzoek ontvangen.

Alvast bedankt!:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Dat kan alleen als je op de een of andere manier jezelf een uitnodiging stuurt. Stuur je de uitnodiging misschien aan een groep waarvan jezelf toevallig ook lid bent? Of heb je meerdere mailboxen waarvan er eentje lid is van een groep?
 
vergaderverzoek

Het enige wat ik doe is direct naar een naaste collega (dus geen groep oid) een vergaderverzoek sturen.

maar kan het er aan liggen dat ik het vergaderverzoek start in mijn eigen agenda, daarmee bedoel ik dat ik gewoon in mijn agenda rechtermuisklik doe en dan nieuw vergader verzoek.

ben er achter gekomen dat wanneer ik dan naar de planning kijk, ik inderdaad bij de genodigden sta.

kan het ook nog iets anders zijn?
 
Vreemd. Je zou als 'organisator' van de bijeenkomst moeten staan. Wat vul jij in bij het 'aan' veld van de uitnodiging?
 
ik heb het nog even na gekeken, maar ik sta inderdaad als organisator.
heb even een nieuw vergader verzoek gemaakt en verzonden, maar nu ontvang ik helemaal geen mail, en de genodigde ook niet.

in het "aan" verld vul ik alleen het e-mail adres in van de personen die ik uit wil nodigen.

edit hier onder: (ik was even mijn post nog aan het editen)
 
Laatst bewerkt:
Je gaf geen antwoord. Wat vul je in bij het 'aan' veld van de uitnodiging?
 
Sorry ik was te snel. Ben nog even aan het kijken waar het mis kan gaan, maar ben er nog niet uit. Outlook gaat er namelijk terecht vanuit dat de organisator van een afspraak ook akkoord is met die afspraak. Een bevestiging van die persoon is niet nodig en dus krijg je ook geen uitnodiging. Oftewel ik kan niet beredeneren waarom jij die uitnodiging dan wel krijgt. Tevens ben ik me niet bewust van ergens een instelling waarmee je dit zou kunnen instellen.

Het kan ook nog een instelling bij de ontvanger zijn, die bijv. automatisch alle binnenkomende emails aan jou doorstuurt. Ik denk even dat je in zo'n richting moet gaan zoeken en niet in de technische hoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan