Outlook 2003 versus outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

topware

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Hoi

Ik gebruik nu outlook 2003 (welek bij office 2003 zat)
en heb daar mijn adresboek volstaan met namen.
Nu wil ik weer outlook express gebruiken en kan er maar niet achterkomen om het gehele adresboek over te zetten zonder dat ik alle namen en email adrssen moet over typen.
Is er een manier voor om alles zo in te stellen dat ik ze nadien zo in outlook express kan over zetten?

Eerder toen ik nog gewoon outlook express gebruikte maakte ik vaak een backup van de adresboek (CSV file) maar ik krijg dat in outlook 2003 niet voor elkaar?
Heeft iemand een optie om dat te doen?

Koen

outlook versus outlook express

Hoi

Ik bedoel het net andersom.

Ik wil van outlook 2003 naar outlook express.

Alle programma's die werken allemaal van express naar outlook 2003
Ik krijg de berichten wel maar het gaat mij om de adressen.

backup e-mail accounts

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem, kan ook geen backup meer maken van mijn e-mail adressen,
ik gebruik outlook expres en office 2003, wat heb jij eraan gedaan?

Herman.

Hebi zei:
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem, kan ook geen backup meer maken van mijn e-mail adressen,
ik gebruik outlook expres en office 2003, wat heb jij eraan gedaan?

Herman.

Ik heb het "probleem"opgelost door de emails van outlook over te nemen in outlook express alles met kopieren en plakken.
Het was een hoop werk.

Maar nu kan ik elke week een kopie maken en die wel terug zetten in outlook express.

Maar er zal vast wel een andere manier zijn, maar weet alleen neit welke dat is.

Ik hoop dat jij een andere manier hebt gevonden

backup e-mail accounts

Hoi,

Ik heb het probleem opgelost door naar Extra te gaan adresboek openen, alles selecteren
en dan naar Bestand dan exporteren als WAB bestand naar b.v diskette.
Succes en groet.

Herman.

Hebi zei:
Hoi,

Ik heb het probleem opgelost door naar Extra te gaan adresboek openen, alles selecteren
en dan naar Bestand dan exporteren als WAB bestand naar b.v diskette.
Succes en groet.

Herman.

Maar dat is een backup van uit outlook express.
Maar dat kan ook gewoon van uit bestand --> exporteren --> adresboek en dan opslaan.

Mijn vraag was vanuit outlook 2003 die email adressen in de adresboek en dan naar outlook express te exporteren.
Die optie kan ik jammer genoeg niet vinden.

Maar mijn probleem is nu opgelost.
Ik heb nu ook de gehele map op een andere schijf laten opslaan dan op C.
Nu kan ik (mocht er ooit) weer een probleem onstaan dan kan ik alles zo terug zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan