Outlook 2003 werkt niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Na upgraden van XP naar 2003 heb ik de volgende problemen:

- mail blijft in postvak uit staan, wordt niet verzonden
- de verbinding met de servers werken niet.
Dit is de fout:

Bij taak pop.wanadoo.nl - Bezig met verzenden is een fout (0x8004210B) opgetreden: Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de SMTP-server voor uitgaande berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeerder of internetprovider (ISP).

Test E-mails met 2002 gingen wel goed.

Laatst bewerkt:
Ik denk, misschien blokt de FW het. Ik ga kijken, blijft de FP wel aan te staan maar niet alle processen draaiende te hebben, dus vroeg niet om toestemming. Zo te zien werkt het nu :).

Thx

Koppel ik er meteen een andere vraag aan. Vroeger klikte je op een link in een bericht en vervolgens opende die in het eerste beste IE venster. Nu opent hij telkens een nieuw venster wat ik persoonlijk niet op prijs stel, kan je dit uitschakelen?

Wel AANgevinkt in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd "Vensters opnieuw gebruiken om snelkoppelingen te activeren?"

Die optie kende ik niet eens :8-0: , maar ja die staat aangevinkt.

NOG EEN VRAAG: hoe kan ik Outlook vandaag openen :o? Edit: al gevonden

Laatst bewerkt:
Hoi XP-PC,

Ik heb hetzelfde gisteren ook gehad op mijn 2003 versie! (onverklaarbaar...nou ja)

Ik maakte Online een nieuw account aan..Je weet wel Extra/accounts/bla bla. De eerste maal, verstuurde hij keurig zijn testbericht en ik denk mooi...voltooien.

Daarna sloot ik Outlook af en starte hem even daarna weer op! Gelijk bij Ontvangen en verzenden..keer op keer dezelfde storing als jij had. (maar dan ook precies)

Heb het account verwijdert en vervolgens opnieuw aangemaakt! (geen resultaat...was nog steeds online)

Vervolgens verbinding verbroken/ account verwijdert/Persoonlijke mappen gecomprimeert (*.pst)/PC een reboot gegeven!

Vervolgens Outlook gestart (OFFLINE)/Account aangemaakt/Online gegaan......En nu is ie wel goed! (tja..het is raar, maar het heeft gewerkt)

Succes!

Die fout komt denk ik doordat hij de mail op wil halen via het LAN netwerk en niet via je verbinding? Dat was bij mij ook een probleem.

gezina: bij mn Outlook 2003 werkte het nog wel, dus ik dacht dat het an 2003 lag :).

Nog maar een vraag derbij:D. Hoe zet ik dat favorieten mappen uit?

Hoi XP-PC,

Nee hoor....dat stond allemaal goed in het account!
Gewoon de juiste verbinding toegewezen.

Zou verder ook niet weten, hoe het tot stand kwam maar het is opgelost!

Ik zag dat het bij jou ook opgelost was...maar vraag me nog wel af waar bij jou het ei van columbus verstopt was?

See Yah!

Ah, zoals ik zei, de Firewall. Lag dus niet aan Outlook (FW werkte niet goed en vroeg niet om toestemming).

Nu nog van die vensters oplossen, ik klik me suf:D.

HE daar,

Klopt, helemaal gelijk...heb je gezegd! (lag weer eens te slapen)

Helaas, kan het dat bij mij ook niet geweest zijn...heb alleen mijn account opnieuw aangemaakt. (en ben dus niet aan de firewall geweest)

Super Irritant, als je een storing wel opgelost hebt, maar je kunt hem niet verklaren..

Maar goed, kan je met het laatste vraagje niet van dienst zijn...zit nu op een XP pjoeter! (ken nie testen)

Maar eh....je hebt nu je Office een upgrade gegeven, ga je als Longhorn uit is.........je naam ook aanpassen? (knipoog......smilies doen het niet)

See Yah!

Smilies doen het hier wel :).

En ik weet niet, ik denk dat de beheerders het niet op prijs stellen dat ik dat doe bij elke nieuwe Windowsversie:D. Maar ik heb nog wel wat in gedachten :).

Hoi, :D

Je raad het nooit mijn smilies doen het??????????:8-0: (normaal kreeg ik altijd een of andere interne HTTP server fout)

Maar zal maar niet vragen wat je ingedachten hebt....verras ons maar. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan