Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucsleegers

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2003
Beste mensen,

heb een vraag ivm met outlook 2003
ik heb 2 verschillende e mail account, is het mogelijk om deze in verschillende postvak in te laten binnen komen?
hoe kan ik dit voor elkaar krijgen

Mvg

Luc Sleegers

Binnen het gebruikersprofiel van een account is er - terecht - maar één map Postvak IN.
Vergelijk het met een gezin (mannetje, vrouwtje en twee kinderen) daar open je ook geen aparte brievenbussen voor.
Of een bedrijf aan huis ..... zelfs als je een aparte bus in je tuin zet (naast die 'gleuf' in je voordeur) verwacht dan niet, dat de postbesteller uit gaat zoeken welke brieven in de bus en welke in de gleuf moeten.
Je kunt wél - onder de map Postvak IN - een extra map aanmaken (bijvoorbeeld met de naam van je extra emailaccount) en door middel van 'regels' instellen dat alle email die gericht is aan het ándere emailaccount in die map wordt geplaatst.

Nog vragen ..... ??

Laatst bewerkt:
@Valijn, voor jou even een stukje uit de huisregels
"Iedere vorm van discriminatie is niet toegestaan. Dit geldt ook voor computerkennis, bijvoorbeeld: jij kan beter van je toetsenbord afblijven, want dan gaat er ook niets verkeerd"

Daar vind ik jouw opmerking ook onder vallen, niet meer doen dus.

Overigens weet ik niet hoe het met Outlook 2003 zit, maar in Mozilla Thunderbird kan je wel degelijk verschillende toplevel accounts aanmaken met ieder een eigen PostvakIn enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan