outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

blade 34

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
hallo,

sinds gisteren heeft norton antivirus 6 live updates gedaan en van dan af aan kan ik in outlook niets meer opslaan. telkens ik op opslaan als klik blokeert hij. Wanneer ik mijn pc enkele dagen terugzet en deze updates niet zijn gedaan lukt alles weer. Maar van het moment dat ik deze updates opnieuw installeer kan ik niks meer opslaan.

Kan iemand me helpen aub

thanks

blade

Welke provider heb je?
Als je telenet hebt dan kijk bij de opties of soms emailsscannen aangevinkt staat. Is dat zo dan zet deze uit want telenet scant deze automatisch.
Dit kan ook zijn met andere providers maar daar heb ik geen kennis van.

hallo Jean,

nee dit stond uitgevinkt. mijn probleem is als ik nu een mail bekijk en ik druk dan op opslaan als dat hij blokkeert en niks meer wil opslaan. Dit komt na de live updates van norton antivirus programma.

groetjes

blade

Verwijder je cookies en tijdelijke internetbestanden eens en dan kan het gaan.

Doe een systeemherstel van voor het downen van die updates.

Dit had ik al geprobeerd Jean. En alles gaat goed tot ik nadien terug die updates doe en dan lukt het plots nie meer. Moet ergens in de beveiliging zitten. En die updates nie downloaden is ook geen oplossing hé.

groetjes,

blade

Weet je zeker dat het om Norton-updates gaat en niet om de Windows-updates? (sorry voor de vraag)

nee sorry heb dit niet in het oog gehouden terwijl hij bezig was waren in totaal 6 updates. Kan dit misschien nog zien maar zal voor vanavond zijn want ik moet nu naar mijn werk.

groetjes,

Blade

blade 34 zei:
nee sorry heb dit niet in het oog gehouden terwijl hij bezig was waren in totaal 6 updates. Kan dit misschien nog zien maar zal voor vanavond zijn want ik moet nu naar mijn werk.

groetjes,

Blade
Dat is te zien in Start/Configuratiescherm/Software en eventueel bovenaan aanvinken dat je de updates wil zien:
Beveiligingsupdates voor Windows XP:
KB908531
KB911562,
KB908531
KB911567
KB912812
En mogelijk deze nog als je Microsoft FrontPage Server draait, KB917627.

En verder alle info wat betreft problemen rondom deze updates, inclusief een eventuele tweak om te boel te fixen, zie: klik > Microsoft adviseert registerfix tegen patchproblemen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan