Outlook 2007 Balk "direct zoeken"

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldnl

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Berichten
83
Ik heb me suf gezocht naar een mogelijkheid om de balk 'direct zoeken inschakelen' boven in diverse Outlook vensters, weg te krijgen. Ik gebruik de indexservice van MS niet en vind het hinderlijk.
Any help of een link, 't zou geweldig zijn!:)
 
Opgelost.... :eek:

Direct zoeken uitschakelen:
Als u niet wilt dat u erop wordt gewezen dat u het onderdeel Windows Desktop Search moet downloaden, gaat u als volgt te werk:

Klik op Opties in het menu Extra.
Klik op Overige en vervolgens op Geavanceerde opties.
Schakel onder Algemene instellingen het selectievakje Vragen om Direct zoeken in te schakelen uit.....
 
Bedankt dit zocht ik ook nog

groeten adelaar

Mijn ervaring is nl. dat het enorm veel processorcapaciteit kost om outlook en onenote steeds te laten indexeren. Je kunt wel mooi kiezen dat ie dat doet wanneer je pc 'idle' is, maar in mijn geval (een laptop) is er weinig 'idle'-time.
 
Opgelost.... :eek:

Direct zoeken uitschakelen:
Als u niet wilt dat u erop wordt gewezen dat u het onderdeel Windows Desktop Search moet downloaden, gaat u als volgt te werk:

Klik op Opties in het menu Extra.
Klik op Overige en vervolgens op Geavanceerde opties.
Schakel onder Algemene instellingen het selectievakje Vragen om Direct zoeken in te schakelen uit.....

Bedankt, is inderdaad irritant :thumb:
 
dit zocht ik ook, irritante balk dat het ook is :evil:

dankjewel voor de oplossing, zijn we daar ook alweer van verlost :D :thumb:
 
Opgelost.... :eek:

Direct zoeken uitschakelen:
Als u niet wilt dat u erop wordt gewezen dat u het onderdeel Windows Desktop Search moet downloaden, gaat u als volgt te werk:

Klik op Opties in het menu Extra.
Klik op Overige en vervolgens op Geavanceerde opties.
Schakel onder Algemene instellingen het selectievakje Vragen om Direct zoeken in te schakelen uit.....


Sorry hoor,maar bij mij staat het er niet:confused::confused:
Naamloos.jpg
 
Super! Was ik ook benieuwd naar, ik vind het ook zo onzinnig die balk telkens erbij te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan