outlook 2007 configureren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginoeaston2000

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2008
Hallo,

ik heb op mijn laptop outlook 2007, tot nu toe liep alles normaal, maar nu start outlook niet op en wil steeds configureren, nadat microsoft interprise is geupdate, telkens wanneer ik dit onderneem duurt het uren voordat alles voorbij is, en toch niet wil opstarten.

help mij
mvg Gino

Opnieuw beginnen met de installatie van Office (herstel-installatie of nieuwe installatie), maar dan met de installatie-bestanden van Office naar de harde schijf gekopieerd en de installatie gestart vanaf de zojuist gemaakte kopie op de harde schijf (dus niet vanaf CD-rom).
Installeer meteen daarna SP2 voor Office 2007.

Verdere tips heb ik niet.

Tijs.

Daar is een simpele oplossing voor. Voer het volgende uit in een commando scherm:
Code:
reg add HKCU\Software\Microsoft\Office\12.0\Word\Options /v NoReReg /t REG_DWORD /d 1

Die regel kun je hier kopiëren en vervolgens plakken in het commandoscherm via de rechtermuisknop.

Laatst bewerkt:
De gebrachte 'zekerheid' in edmoor's posting alsof de daar gemelde oplosing altijd werkt lijkt mij onterecht, ook omdat er verder geen enkel (voor-)onderzoek in opgenomen is, alleen een oplossing/fix.

Ik geef hieronder enkele links met mogelijke oplossingen voor het probleem. Edmoor's suggestie is er ook te vinden, maar is zeker niet de oplossing die 'altijd' werkt. Sommige oplossingen zul je in meerdere links tegenkomen. Sommige oplossingen vereisen wat vooronderzoek omdat ze alleen zinvol toepasbaar zijn als er specifieke omstandigheden/meldingen rond het probleem van toepassing zijn (=specifieke meldingen in de Event Viewer/Logboeken):
link1
link2
link3

Als alle suggesties uit bovenstaande links falen kan altijd nog mijn suggestie in mijn eerste posting geprobeerd worden.

Succes,

Tijs.

Mijn zekerheid komt vanwege het zelf op een aantal PC's op die manier te hebben opgelost.
Maar je hebt gelijk, dat is geen 100% garantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan