Outlook 2007 hangt na aanklikken Agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

dentoon

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2006
Outlook 2007 werkt goed wat betreft het emailgedeelte.
Als ik echter Agenda, Contactpersonen of Taken wil openen en aanklik blijft de hele boel hangen. Wie helpt?

Sluit Outlook, en doe een scanpst.
scanpst.exe staat voor Office2007 normaal gesproken in c:\program files\Common Files\Microsoft\Office12

Je te scannen Outlook.pst staat normaal gesproken in C:\documents and settings\[je_gebruikersnaam]\local settings\microsoft\outlook

Succes,

Tijs.

Bedankt, Tijs, voor je snelle reactie ( slaap je wel eens? ), heb gescand maar helaas geen verbetering. Nog meer tips?
groet,
Toon

Even een paar vragen: Gaat het om een laptop die je zowel op de zaak als prive gebruikt? Indien ja, dan wil ik ook graag weten of je op de zaak contact maakt met een Exchange server?

Tijs.

Gewoon desktop thuis, geen exchange. Kan het evt samenhangen met een scan van Hitman Pro?

Dat zou best kunnen.
Ik raad je aan om een herstelinstallatie van Office/Outlook2007 te doen.

[Windows-toets]R -> appwiz.cpl
Zoek Office2007 danwel Outlook2007 op (aanklikken), kies Wijzigen, en kies verderop in het installatieproces voor Herstellen danwel Repareren.

Succes,

Tijs.

Zelfde probleem maar met MS exchange server

Beste Tijs,

Ik lijk hetzelfde probleem te hebben (de symptonen zijn in elk geval hetzelfde). Ik heb de scanpst gedraaid (over het .OST) bestand. Er zijn problemen geconstateerd en herstelt maar het probleem is niet weg.
Ook een herstel/reparatie van de Office 2007 enterprise heeft het probleemniet verholpen.

Ik maak gebruik van een Exchange server op kantoor vanaf mijn laptop.

Ik hoop dat je me verder kunt helpen.

Groet,

Erik

Suggestie die ik gevonden heb zijn niet eenduidig, maar wijzen op problemen met (terugkerende) afspraken in de kalender i.c.m. een niet-bijgewerkte Exchange server.

Probeer, zodra je op de zaak bent, je .OST te hernoemen, en dan pas Outlook opstarten en alles opnieuw synchroniseren met de Exchange server. Koppel dan de laptop los, en kijk of het probleem nog bestaat. Indien ja, hersynchroniseer opnieuw (.OST hernoemen), en gooi dan (tijdelijk) even je terugekerende taken weg en kijk of het dan wel in orde is.

Helaas geen heldere/zekere oplossing voor dit probleem :(

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan