outlook 2007 houdt werkbalken niet vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

spuitje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2012
Berichten
42
Ik heb Office Professional 2007, waarin Outlook 2007 Nederlands. Mijn besturingssysteem is Windows 7
Sinds ca. een week is de 'Advanced' werkbalk ineens verdwenen én houdt Outlook opnieuw ingestelde werkbalken niet meer vast, alleen de (niet aangepaste standaard-) werkbalk 'standaard' verschijnt.
Wél kunnen de overige twee werkbalken worden aangevinkt ('Geavanceerd' en 'Web') en die verschijnen dan ook, maar...na afsluiten van Outlook en weer opstarten zijn ze weg en verschijnt weer alleen de werkbalk 'Standaard'. Als je die 'Standaard' werkbalk aanpast, b.v. er nieuwe opdrachten naar toe sleept, gaat dat ook, maar na afsluiten van Outlook en weer starten van het programma zijn de aanpassingen weer weg en verschijnt weer alleen de standaard 'Standaard' werkbalk.
In betreffende tijd zijn geen wijzigingen aan de pc aangebracht, anders dan de Windows-updates. Daardoor kon ik systeemherstel draaien, maar het leverde niks op.
Ook heb ik geprobeerd de virusscanner (NOD32) uit te schakelen (voor 10 minuten) en daarna werkbalken toegevoegd, Outlook afgesloten en weer herstart; géén resultaat.

Help!
 
Hallo spuitje zal proberen te helpen. Werkt dit. Klikje hoop ik.

En anders dit klikje proberen
 
Laatst bewerkt:
Opgelost!!
'Outcmd.dat' in de map C:\gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook verwijderen (of renamen als je niet durft). Daarna werkbalken instellen in Outlook en opnieuw Outlook opstarten. Outlook maakt zelf een nieuwe 'outcmd.dat' aan.
 
Oh oke Spuitje is nu heel blij. Mooi gedaan. :thumb: ;) Zet je a.u.b. je vraag als opgelost dit kun je doen in je eerste bericht. Groetjes Manamana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan