Nielsjuh89
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jul 2014
Hallo allemaal,
allereerst een hele fijne kerst aan iedereen. Hopelijk zijn er nog wat fanatici die mij met mijn problemen kunnen helpen.
het probleem is als volgt. Ik ben bij mijn schoonfamilie ingeschakeld om de computer opnieuw op te zetten. Dit verliep allemaal prima tot Outlook. Ik heb alle gegevens ingevoerd, en nu ontvangt hij wel email, maar kan hij niets versturen. De volgende errors komen voor:
- Send test e-mail message: None of the authentication methods supported by this client are supported by your server.
- van deze kon ik geen bericht meer vinden, maar hij had het over mislukte authenicatie van het certificate, en ik moest het zelf accepteren, dat deed ik, maar dat hielp geen dr*l
Het betreft een hetnet emailaccount, de volgende instellingen zijn in gebruik:
incoming (IMAP) port: 993 (SSL)
Outgoing (SMTP) port: 587 (none, hierbij heb ik auto, SSL en TLS geprobeerd)
incoming mail server: imap.kpnmail.nl
outgoing mail server: smtp.kpnmail.nl
onder het kopje "outgoing server" staat het volgende aangevinkt:
- my outgoing server requires authentication
met daaronder:
- Use same settings as my incoming mail server
Ik hoop dat jullie hier wat licht op kunnen schijnen.
alvast bedankt.
m.v.g. Nielsjuh
(ps: ik gebruik windows 7 (64 bit))
allereerst een hele fijne kerst aan iedereen. Hopelijk zijn er nog wat fanatici die mij met mijn problemen kunnen helpen.
het probleem is als volgt. Ik ben bij mijn schoonfamilie ingeschakeld om de computer opnieuw op te zetten. Dit verliep allemaal prima tot Outlook. Ik heb alle gegevens ingevoerd, en nu ontvangt hij wel email, maar kan hij niets versturen. De volgende errors komen voor:
- Send test e-mail message: None of the authentication methods supported by this client are supported by your server.
- van deze kon ik geen bericht meer vinden, maar hij had het over mislukte authenicatie van het certificate, en ik moest het zelf accepteren, dat deed ik, maar dat hielp geen dr*l
Het betreft een hetnet emailaccount, de volgende instellingen zijn in gebruik:
incoming (IMAP) port: 993 (SSL)
Outgoing (SMTP) port: 587 (none, hierbij heb ik auto, SSL en TLS geprobeerd)
incoming mail server: imap.kpnmail.nl
outgoing mail server: smtp.kpnmail.nl
onder het kopje "outgoing server" staat het volgende aangevinkt:
- my outgoing server requires authentication
met daaronder:
- Use same settings as my incoming mail server
Ik hoop dat jullie hier wat licht op kunnen schijnen.
alvast bedankt.
m.v.g. Nielsjuh
(ps: ik gebruik windows 7 (64 bit))