Outlook 2007 - lettertype / teken invoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacco Paul

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2006
Berichten
11
In Outlook 2007 heb ik een keurige handtekening gemaakt. Voor het telefoonnummer maak ik gebruik van een symbool uit lettertype "Windings 2". Voor het mobiele nummer wil ik graag gebruik maken van een symbool (plaatje van een mobiele telefoon) uit een door mij gedownload en geïnstalleerd lettertype "Martin Vogel". Dit symbool/plaatje wordt niet weergegeven bij de ontvanger van de email. Slechts de letter "H" wordt weergegeven. Waarschijnlijk omdat deze zelf niet beschikt over het bewuste lettertype. In Word kun je dat in voorkomend geval insluiten, waarmee probleem opgelost. Bestaat zo'n zelfde oplossing ook voor MS Outlook 2007? Ik kan het nergens vinden. Of heeft iemand hiervoor een andere oplossing. Het is niet gemakkelijk om een mooi plaatje (lettertype) van een mobiele telefoon te vinden, maar dat ter zijde.

Het zou fijn zijn als iemand hiervoor een oplossing heeft. Bij voorbaat dank.

Groet, Jacco
 
Hoi,

Dringt het tot je door wat je wilt:
Jij vindt een symbool 'leuk' voor een mobiel nummer en degenen aan wie je mail stuurt zadel je op met een lettertypebestand waar zij waarschijnlijk niet op zitten te wachten .....

Je kunt de telefoonnummers opnemen in de afbeelding die je gebruikt als handtekening ..... dat scheelt een hoop irritatie voor je 'klanten'.

Enne .. hoezo geen afbeelding te vinden ..... KLIK ..... achter Google al zo'n 153.000
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan