[outlook 2007] melding bij nieuw bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenI

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Berichten
588
Goedendag,

Ik heb zojuist outlook 2007 geinstalleerd en weet dat ik met versie 2003 altijd een melding kreeg bij nieuwe e-mails, maar dit ervaar ik niet bij de standaard instellingen onder 2007. Hoe kan ik dit onder 2007 instellen?
Alvast dank.
 
Extra>>Opties>>Tabblad Voorkeuren>>E-mailopties>>Geavanceerde e-mailopties>>Bij het ontvangen van nieuwe items....
 
Meldingen nieuwe mail in Outlook 2007

Ik ben met een oudere versie van Outlook gewend dat ik een envelopje onderin mijn scherm krijg als ik nieuwe mailtjes heb gekregen. Sinds kort heb ik Outlook 2007 geïnstalleerd, en nu heb ik een probleem met die meldingen.

Ik laat (via Regels) mijn mailtjes gelijk naar de juiste mappen gaan. Er komt maar zelden een mailtje binnen dat in mijn Postvak IN blijft staan.
Het probleem in nu dat 2007 alleen een envelopje geeft bij nieuwe mailtjes in Postvak IN. Mailtjes die direct naar andere mappen verplaatst worden, geven geen melding. In de eerdere Outlookversie was dat wel zo.

Kan iemand mij vertellen of er toch nog een mogelijkheid is om meldingen te krijgen van nieuwe mailtjes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan