Hallo,
Sinds kort heb ik een nieuwe pc met Vista Pro er op en Outlook 2007. Alles draait en daar ben ik blij mee want ik ben geen expert op de pc.
Echter, op de oude pc kon ik in Outlook een 'nep' emailadres instellen en dat lukt me nu niet.
Ik heb namelijk van een organisatie waar ik voor werk een emailadres toegewezen gekregen. De emails komen keurig binnen via mijn eigen @home adres. In de oude outlook kon ik bij het verzenden kiezen uit 2 emailadressen. Dat lukt me nu niet meer.
Als ik probeer dat tweede adres in te voeren blijft outlook vragen om een wachtwoord. Dat wachtwoord is er niet, is ook niet nodig, ik ontvang immers niet, ik verzend alleen. In de oude Outlook heet dat een nep-email.
Weet iemand hoe ik dat kan instellen in Outlook 2007?
Sinds kort heb ik een nieuwe pc met Vista Pro er op en Outlook 2007. Alles draait en daar ben ik blij mee want ik ben geen expert op de pc.
Echter, op de oude pc kon ik in Outlook een 'nep' emailadres instellen en dat lukt me nu niet.
Ik heb namelijk van een organisatie waar ik voor werk een emailadres toegewezen gekregen. De emails komen keurig binnen via mijn eigen @home adres. In de oude outlook kon ik bij het verzenden kiezen uit 2 emailadressen. Dat lukt me nu niet meer.
Als ik probeer dat tweede adres in te voeren blijft outlook vragen om een wachtwoord. Dat wachtwoord is er niet, is ook niet nodig, ik ontvang immers niet, ik verzend alleen. In de oude Outlook heet dat een nep-email.
Weet iemand hoe ik dat kan instellen in Outlook 2007?