Outlook 2007 ost bestand importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

basparky

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2012
Hallo,

Ik heb vanmiddag in outlook mn vervallen account verwijderd. even niet rekening houdende met het feit dat vervolgens de bijbehorende mails ook verwijderd worden/ niet meer benaderbaar zijn.
Deze mails zitten namelijk in een .ost bestand Aangezien ik niet meer op de exchange server kan zie ik dus geen mogelijkheid meer om de mails te openen...:confused:

Nu heeft outlook een mooi programmaatje om hiermee te helpen (zeggen ze) SCANPST. Hiermee kan ik het ost bestand scannen en omzetten naar een .bak bestand. Als ik nu het .bak bestand hernoem naar .pst zou ik deze moeten kunnen importeren in outlook als ik het goed begrijp...
Echter na selectie van dit bestand krijg ik een foutmelding. "bla.pst is geen bestand met persoonlijke mappen''.

Weet iemand hoe dit op te lossen is??

Alvast bedankt

SCANPST.exe is niet om OST bestanden om te zetten naar PST. Deze controleert een PST bestand op fouten en repareert deze eventueel. Tegenhanger is de OST.exe, welke hetzelfde met een OST bestand doet.

Ik heb het nog nooit nodig gehad, maar zoek een op "Converteren OST naar PST". Ik krijg veel resultaten betaald en onbetaald. Gezien ik er geen ervaring mee heb, kan ik ook niet een bepaald programma aanraden.

Mmm jammer.. Helaas is er geen gratis ost to pst omzetter te vinden.... Is het mogelijk om een 'nep' exchange server op te zetten en dan hier het ost bestand in te zetten? Om Vervolgens het ost bestand in outlook weer te openenen...v

Thanks

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan