Outlook 2007 Overzetten Naar Nieuwe Gebruiker, gebruikers profiel was beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerdehaan

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Hoi

ik heb een beschadigd gebruikersprofiel in vista.

Ik heb een nieuw profiel aangemaakt en wil graag outlook 2007 weer compleet hebben

Gegevens van outlook 2007 overgekopieerd van oude gebruiker naar nieuwe gebruiker

station:\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Windows Vista station:\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook

Echter als ik dan outlook opstart staan mijn gegevens er niet in!!!

Dit werkte niet!

Op de volgende manier dankzij iedersinbreng opgelost
De bestanden van het oude gebruikers profiel gekopieerd in een nieuwe map
station:\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Windows Vista station:\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook

Nieuwe gebruikersprofiel opgestart
outlook opgestart zonder een account aan te maken.
vervolgen via importeren de bestanden laten importeren die ik in de map had gekopieerd.
En alle mail en contactpersonen staan er weer in

De account gegevens heb ik handmatig er weer ingezet.

Bedankt voor de hulp

Laatst bewerkt:
Ipv. kopieren zou ik die mail/contactpersoongegevens gewoon importeren!

Tijs.

Voor zover ik weet moet je ook in 2007 een outlook*.pst bestand hebben?

Groet,

Koos

@rogerdehaan: Als je het .PST bestand niet kunt importeren in het nieuwe account vanwege bestandscorruptie, waarom denk je dan dat het kopieren van datzelfde .PST bestand het bestandscorruptie-probleem van het .PST bestand oplost?

Overigens heb je een herstelprogramma dat heet SCANPST.EXE die je kunt loslaten op een kopie van de het .PST bestand. Zoek ernaar onder C:\Program Files (neem ook verborgen mappen en bestanden bij de zoek-opdracht mee).

Tijs.

de gebruikers account is corrupt windows wordt in een tijdelijke gebruikers account geladen.

Hierdoor kan ik ook outlook niet openen vandaar dat ik geen export kan maken.
Systeem herstel bood ook geen oplossing

Je vraagstelling en informatie-voorziening is allerbelabberdst:
Uit je vraag had ik begrepen dat je het .PST bestand gekopieerd had naar het nieuwe account dat je gemaakt hebt. Dat werkte niet, schreef je.
Ik suggereerde daarop dat je gewoon de instellingen in Outlook doet op het nieuwe account, en dan het .PST bestand van het oude account gaat importeren in Outlook.
De reden waarom ik met die suggestie kwam is dat als er bestandcorruptie zit in het 'oude' .PST bestand je dat merkt als je het gaat importeren, maar dan wel gewoon nog met een 'lege' nieuwe .PST in Outlook kunt werken totdat je de bestandscorruptie in het oude .PST bestand hebt kunnen oplossen (bijv. met SCANPST).

In hoeverre klopt bovenstaande nu wel of niet?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan