Outlook 2007 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

EricNL

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2007
Na installatie van Office 2007 heb ik in Outlook het volgende probleem: Zodra Outlook probeert te synchroniseren krijg ik de melding "Kan het verwerken van services niet starten. Kan Outlook niet starten omdat een locatie ontbreekt waarnaar e-mail kan worden verzonden of ontvangen. U kunt een gegevensbestand, bijvoorbeeld een bestand met persoonlijke mappen, toevoegen door te dubbelklikken op het pictogram Post in het Configuratiescherm van Windows" Als ik echter kijk zie ik dat mijn .pst file wel op de juiste locatie staat.

Heeft iemand hier al eerder mee te maken gehad?

Eric

[...] U kunt een gegevensbestand, bijvoorbeeld een bestand met persoonlijke mappen, toevoegen door te dubbelklikken op het pictogram Post in het Configuratiescherm van Windows"[/B] Als ik echter kijk zie ik dat mijn .pst file wel op de juiste locatie staat.

Heeft iemand hier al eerder mee te maken gehad?

Eric

Vertel ons eerst eens of je wel degelijk wat hebt kunnen instellen voor wat betreft je Outlook instellingen (oftewel: Heb je bijv. dat icoontje Post wel kunnen vinden/dubbelklikken in het Configuratiescherm, danwel heb je in het pakket zelf evt. wat in kunnen stellen voor wat betreft je e-mail accounts en de plek waar het afgeleverd moet worden etc.?)

Heb je al wat ingesteld, laat ons dan zien wat dan precies. In mijn 'handtekening' kun je zien hoe je een schermafdruk met relevante informatie kunt posten hier op het forum. Post meerdere schermafdrukken als je op meerdere schermen wat ingesteld hebt.

Met iets meer informatie kunnen we je misschien helpen.

EDIT: Mocht je op zoek zijn naar mlcfg32.cpl voor het instellen van je Outlook:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k dir /s /a c:\mlcfg32.cpl
(ervanuit uitgaand dat je Office/Outlook op de C: schijf hebt geïnstalleerd).
Daarna in Verkenner bladeren naar de juiste map, en daar dubbelklikken op mlcfg32.cpl

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan