Outlook 2007 slaat steeds een regel over

Status
Niet open voor verdere reacties.

lion1955

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2009
Berichten
5
Bij elk bericht dan ik type plaatst outlook er een lege regel tussen. Deze kan ik alleen verwijderen met "Stijl Wijzigen". Del of backspace lukt niet. Echter zodra ik de mail verzend plaatst outlook er doodleuk weer een lege regel tussen. Als je een lap tekst hebt is dit verrekte vervelend voor de ontvanger. Maar vooral het hoort zo niet. Ik heb mij rot gezocht naar een oplossing. Ik krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand van jullie een oplossing? Alvast bedankt.
 
Hallo

Ik heb outlook 2007 in het engels, maar misschien lijkt het erop:
U kunt bovenaan op het vierde tabblad drukken, (met Bericht, Invoegen, Opties en nog een)
daar kan je het lettertype, tekstkleur enzo wijzigen. Ga vanaf lettertype naar rechts, totdat je van die witte blokken met 'AaBbCcDd'... enzo ziet. Daarvan klikt u op de tweede, in het engels staat eronder: No Spacing
Die moet de spaties verwijderen.
 
Hallo

Ik heb outlook 2007 in het engels, maar misschien lijkt het erop:
U kunt bovenaan op het vierde tabblad drukken, (met Bericht, Invoegen, Opties en nog een)
daar kan je het lettertype, tekstkleur enzo wijzigen. Ga vanaf lettertype naar rechts, totdat je van die witte blokken met 'AaBbCcDd'... enzo ziet. Daarvan klikt u op de tweede, in het engels staat eronder: No Spacing
Die moet de spaties verwijderen.

Hoi KKOPPI. Bedankt voor je snelle antwoord. Ik vrees dat ik de optie niet kan vinden met bovenstaande hints. Heb je iets meer voor mij? Bij gesloten een afbeelding van de NL menu's
 

Bijlagen

  • Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    76 KB · Weergaven: 80
oke
ik bedoelde eigenlijk het venster dat u ziet als u op 'Nieuw' klikt
kunt u het daar wel vinden?
 
KKOPPI bedoelt waarschijnlijk deze knop:

attachment.php


Maar dan moet het scherm wel breed genoeg zijn, want anders is ie verborgen (en geen idee hoe je m dan op moet vragen :confused:)

attachment.php
 

Bijlagen

  • outlook1.jpg
    outlook1.jpg
    95,1 KB · Weergaven: 592
  • outlook2.jpg
    outlook2.jpg
    65,5 KB · Weergaven: 663
Aaah nu begrijp ik het. Mijn 2007 heeft een classic menu. Daarom zie ik ze niet. Kreeg nog 2 tips. shift enter gebruiken en Googelen met Outlook 2007 message blank line.
Bedankt allemaal.
 
KKOPPI bedoelt waarschijnlijk deze knop:

attachment.php


Maar dan moet het scherm wel breed genoeg zijn, want anders is ie verborgen (en geen idee hoe je m dan op moet vragen :confused:)

attachment.php

die bedoelde ik inderdaad, alleen sorry dat ik een tijdje niet online was:confused:
veel plezier verder:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan