Outlook 2007 sluit niet correct af.

• Onderwerp starter Onderwerp starter HMO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HMO

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
Ik heb sind c.a. 4 mnd outlook 2007 geïnstalleerd.

Het ziet er gelikt uit, het is ff wennen, maar het werkt prima.

Behalve als ik outlook afsluit.

Of ik nu afsluit met het kruisje in de titelbalk of via menu, bestand, afsluiten. maakt niet uit.

Als ik net voor het afsluiten nog op verzenden/ontvangen heb geklikt gaat het goed, maar als ik outlook al even open heb staan, dan lijkt het of hij afsluit. Ook het icoontje onder in de taakbalk verdwijnt, echter als je outlook opnieuw opstart doet deze het niet omdat outlook nog actief is (dit is te zien bij taakbeheer (CTR-Alt-Del). Ook als je de PC afsluit wil deze dan niet afsluitne omdat outlook nog actief is.

Hoe is dit op te lossen.

Grt, Harrie

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Heeft er iemand een goede raad voor ons?

Heeft iemand misschien een oplossing voor het probleem???

:(:(:(

Hier nog iemand.
Ik heb mezelf al aangeleerd om na het afsluiten van Outlook meteen "Taakbeheer" te openen en de regel met OUTLOOK.EXE te deleten.
Dat is natuurlijk niet normaal, maar daarna start Outlook tenminste weer gewoon.
Ik hoop ook dat er iemand een oplossing weet.

Outlook sluit niet af: reden invoegtoepassingen

Outlook sluit niet af. Al dan niet blijft een icoontje met een kruis er door heen in je taakbalk staan. Je moet afsluiten via taakbeheer (Ctr+Alt+Del)

Dit is (meestal) de reden: Je hebt invoegtoepassingen geïnstalleerd die actief blijven na de sluiten opdracht.

Om te checken of dit zo is, ga je naar
menu extra -> vertrouwenscentrum -> invoegtoepassingen
onder in het popupvenster zie je dropdownmenu met com-invoegtoepassingen
klik op start en je ziet alle invoegtoepassingen.
Probeer door het een voor een uitschakelen (en weer inschakelen als ze niet de oorzaak zijn) welke invoegtoepassing de schuldige is. Bij mij was dat bijv. de emailchecker van Ad-aware.

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan