Outlook 2007 / snelkoppeling agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

surfer10

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
In 2003 starte ik de agenda via een snelkoppeling. Dit gaat niet hetzelfde in Outlook 2007. Ik heb een extra agenda in Outlook 2007 gemaakt, deze heet: agenda_gezamenlijk en staat gewoon in mijn persoonlijke mappen (maak geen gebruik van Exchange). Hoe kan ik die agenda starten middels een snelkoppeling?

Het moet zoiets zijn als:
D:\Proggies\Office2007\Office12\OUTLOOK.EXE outlook \\Persoonlijke mappen\alle agenda-items\agenda_gezamenlijk

Maar iets is hieraan nog fout?.. Outlook is geinstalleerd in d:\proggies.

Sleep de Agenda waar het je om gaat vanaf de folderlijst (dus aan de linkerkant van Outlook) met de rechtermuistoets ingedrukt gehouden naar een leeg stuk op het Bureaublad.
Laat de rechtermuisknop los, en kies: Hierheen kopiëren.

Je krijgt dan een snelkoppeling die (bij dubbelklikken) je naar die agenda zou moeten brengen.

Succes,

Tijs.

snelkoppeling

Sleep de Agenda waar het je om gaat vanaf de folderlijst (dus aan de linkerkant van Outlook) met de rechtermuistoets ingedrukt gehouden naar een leeg stuk op het Bureaublad.
Laat de rechtermuisknop los, en kies: Hierheen kopiëren.

Je krijgt dan een snelkoppeling die (bij dubbelklikken) je naar die agenda zou moeten brengen.

Succes,

Tijs.

Hij kopieert dan de agenda. Je hebt er dan dus 2 volgens mij. Dit is niet hetzelfde als een snelkoppeling maken naar een agenda in je persoonlijke mappen. Kan me vergissen..

Je vergist je: Je ziet (als 'bewijs') ook het 'pijltje' dat hoort bij een snelkoppeling. Het is dus geen kopie, ook al zou je dat vermoeden vanwege 'Hier kopiëren'.

Succes,

Tijs.

"C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\OUTLOOK.EXE" /select outlook:Sample

Dus: het programmapad tussen aanhalingstekens
en hierna
/select outlook:xxxxxx

xxxxxx is dus de exacte naam van de Map (hoofdlettergevoelig) ongeacht wat voor map.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan