Outlook(2007), vraagt elke keer om wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimpam1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Hallo,

Ik heb een probleem met outlook,,
Elke keer als ik mijn pc is opgestart en ik outlook wil gebruiken, dan moet ik opnieuw mijn wachtwoord invoeren om verbinding te maken met de exchange server. (en telkens vink ik weer aan dat outlook het wachtwoord moet onthouden)

Ik gebruik outlook 2007, met windows vista(:confused:)

Bij voorbaat dank,

Welkom op Helpmij.:)

Profiel al eens verwijderd en opnieuw ingesteld?

Deze verwijderen via Configuratiescherm > E-mail > profielen weergeven. (Outlook moet wel afgesloten zijn) Verwijder daar het profiel en voeg een nieuw profiel toe. De wizard nieuw E-mail account zal nu starten. Volg de wizard zodat je de Exchange account in Outlook opnieuw insteld. Je moet wel de adres van de Exchange server weten, plus je gebruikersnaam. Als je de wizard doorlopen hebt, zal Outlook deze weer configureren en je mailbox opnieuw met de Exchange server synchroniseren.

De instellingen van je mailbox, zoals regels, mappen enzovoort, zul je weer terug krijgen. Als je gearchiveerd had, zul je wel opnieuw het archief (pst) moeten toevoegen. Zorg dat Outlook adres boek ook toegevoegd is om je eigen contact personen weer in Outlook te hebben.

Indien je ook gebruik maakt van een functionele maibox, die je toe had gevoegd, zal deze ook opnieuw toegevoegd moeten worden in Outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan