[outlook 2007] weergeven agenda anders dan outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenin de knoppenbalk klikken op '(7) Week' icoontje?

In de overzichtskalender (waar je meerdere maanden ziet) kun je door alle dagen in een week te selecteren, ook de Week view krijgen.

In plaats van alle dagen te selecteren kun je ook net links van de eerste dag klikken (waarbij het pijltje naar rechtboven wijst)

Wat jij zegt klopt idd. En dat zie ik ook, maar dat is niet wat ik wil. Ik wil het overzicht als in 2003, met 2 kolommen (afspraken alleen uitgeschreven). Ik kan nu alleen alles zien naast elkaar (met blokken), maar dat vind ik niet overzichtelijk.

Hoi,

Waarschijnlijk bedoel je het verschil tussen 'Week' (bijl. 1) en 'Werkweek' (bijl. 2)?

Bijlagen

• 1.JPG
    1.JPG
    29,6 KB · Weergaven: 123
  • 2.JPG
    2.JPG
    36,8 KB · Weergaven: 111
Hoi,

Waarschijnlijk bedoel je het verschil tussen 'Week' (bijl. 1) en 'Werkweek' (bijl. 2)?

Dit bedoel ik idd. Ik zou graag de weekindeling willen zien, maar Outlook 2007 laat ook de Week (7 dagen) zien als 'Werkweek' (bijlage 2). Dat heb ik dus liever niet...

Overigens, bovenin de kalender moet je volgens Microsoft toch echt het volgende plaatje zien:
http://office.microsoft.com/trainin...ID=RP101000601033&CTT=6&Origin=RP101000501033

Als je de link van Etri aanklikt, zie je dat je kan kiezen voor 'Full Week' or 'Work Week' en dat moet hem zijn ......

Werkt dat niet dan kun je onder Extra > Opties...; tabblad voorkeuren, knop 'Agenda-opties' het aantal dagen van de werkweek instellen. Mogelijk staan er ook vinkjes bij de zaterdag en de zondag

Laatst bewerkt:
Ik lees op een Microsoft website dat "The Week view is replaced by a new Week view." :confused: (details)

Ik ben daarom bang dat de oude (en ook mijn favoriete) weekindeling niet meer bestaat... :(

Ik lees op een Microsoft website dat "The Week view is replaced by a new Week view." :confused: (details)

Ik ben daarom bang dat de oude (en ook mijn favoriete) weekindeling niet meer bestaat... :(

Ai, dat klinkt niet zo heel mooi... Was echt fan van die oude indeling!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan