Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Ik kan Outlook 2007 niet openen. Krijg de volgende foutmelding.

Er zijn fouten opgetreden in C:\Users\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook\pst.
Maak gebruik van Scanpst.exe om fouten in het bestand vast te stellen en te reparen.

Na veel zoeken het bedoelde bestand gevonden. Als ik dat open wordt gevraagd om een bestand in te voeren dat ik wil scannen.

Mijn vraag is, welk bestand moet ik scannen en is er een andere oplossing om het probleem te herstellen.

Dank alvast voor het lezen en eventuele oplossing.

Groet, Harryman

Het bestand C:\Users\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst
Dat moet je laten scannen. Geef in ieder geval aan dat je een backup wilt laten maken van het origineel.

Succes,

Tijs.

Bedankt voor de reactie. Ik ga er mee aan de slag.

Groet, Harryman

Hoi,

Er klopt iets niet, want het bestand OUTLOOK.PST hoort in een map onder die van de gebruiker te staan:

C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

Om de één of andere reden wordt niet verwezen naar de betreffende (correcte) map in Outlook. Kijk eens of daar wél een bestand OUTLOOK.PST staat.

Laatst bewerkt:
@TeuGem: In de start-post was het pad naar het .pst bestand al niet goed, en inderdaad had daar zeker ook de gebruikersnaam in het pad naar het .pst bestand gemeld moeten worden.
Bedankt voor de aanvulling: Ik verwacht dat Harryman het nu zal kunnen fixen.

Tijs.

De start-post was inderdaad niet volledig,

Ik heb nu wel het bestand Scanpst gevonden, maar ik kan de map C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst niet vinden.

Ik ben naar C gegaan en daar alle mappen langsgelopen. Ook met zoeken blijft de map onvindbaar. Natuurlijk doe ik iets niet goed:confused: maar wat?

Groet, Harryman

pe-esje

AppData wel gevonden maar deze map is leeg.

Groet, Harryman

De map zal niet leeg zijn, denk ik, maar ik denk dat de submappen 'verborgen' worden door Vista, en daarom niet te zien.
Zorg ervoor dat je alle mappen kunt zien, inclusief de systeemmappen.
hier (in het Engels) kun je zien hoe je dat voor elkaar krijgt.

Succes,

Tijs.

Dat was het dus. Ik heb het bestand kunnen repareren en alles werkt weer perfect.

Bedankt voor jullie geweldige hulp.

Groet, Harryman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan