outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsje30

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
11
Hallo allemaal ik had een vraagje betreffende outlook 2007.

Ik heb zelf een website en daar heb ik ook een e-mailformulier op staan. DIt ingevulde e-mail formulier wordt nadat er op de website op verstuur is geklikt naar mijn mailadres gestuurd. Nu is het echter zo dat er een stuk of 8 dingen ingevuld moeten worden op dat formulier, Maar als ik de mail krijg met de gegeven welke op de website ingevuld zijn zie ik niet alle gestelde vragen terug in outlook. Als ik het naar mijn hotmail account laat sturen zie ik wel alle gegevens van het webformulier dat ingevuld is. Heeft iemand een idee hoe dit kan??

gr.

Remy
 
Heb je standaard opmaak als RTF of HTML staan?
Het moet namelijk op HTML staan omdat je website een HTML pagina doorstuurt naar je mail.
Het klinkt als een simpel display probleem waarbij je in Outlook opties moet na lopen om je bericht goed weer te geven.
 
het staat op html, het probleem is dus dat hij maar het halve ingevulde formulier weer geeft, het zijn ongeveer 10 regels die ingevuld moeten worden, maar als het naar mijn mailadres gestuurd word zie ik maar 6 regels staan die ingevuld zijn. En ik heb zelf getest en alles ingevuld. Ook de vragen die ik stel zie je niet meer dan 6 regels. dus het is echt maar het halve formulier dat ik terug krijg.

alvast bedankt weer.

gr.

Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan