Outlook 2010: certificaat (Comodo) wordt niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Heb beveiligingscertificaat via Comodo correct geïnstalleerd.

Nieuwe mail aangemaakt en via beveiligingsinstellingen aangegeven dat ik 'berichttekst en bijlagen' wil versleutelen.

Vervolgens krijg ik steeds de melding dat er geen geldige certificaten zijn.
Ik gebruik het juiste account (gmail) en computer is na install opnieuw opgestart:

Certificaat.jpg

Kreeg o.a. deze link via Comodo mail: https://www.comodo.com/support/products/email_certs/index.php

Meest recente Outlookversie is 2003. De pagina is in 2015 bijgewerkt. Ik mag toch aannemen dat Outlook 2010 ook ondersteund wordt?

Via vertrouwenscentrum het certificaat ook nog eens geïmporteerd en krijg nu weer deze melding:Cert_1.jpg

Laatst bewerkt:
Bij de certificaten van Comodo die ik vorig jaar aanschafte moest ik ook enkele basiscertificeringsinstantie certificaten importeren. Misschien moet jij dat ook nog doen?
Kijk op de site van Comodo.

Tijs.

Ah! ben ik niet tegengekomen, maar zal mogelijk zeker nodig zijn. Ik ga kijken, dank.

Lang gezocht maar niet kunnen vinden. Het zijn ook allemaal betaalde certificaten.
Als je aan zou kunnen/willen geven waar ik ze zou kunnen vinden, dan ben ik je daar weer erg dankbaar voor :-D

In ieder geval gold het voor deze (de bovenste 3 die daar gelinkt zijn).
Mededeling daarbij was:
Naast het certificaat voor uw eigen website, dienen er ook enkele intermediate en root certificaten op uw webserver te worden toegevoegd. Voor uw certificaat zijn dit de volgende: (link van hier boven).

Tijs.

Dank Tijs, en excuses: voor nu niet meer aktueel. Wel zeer bedankt voor je reactie weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan