outlook 2010 contactpersoon zoek

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik voegde een contactpersoon toe, maar als ik kijk bij contacpersonen vind ik deze niet terug ook niet bij intypen van deel van naam bij zoekfunctie.
als ik echter op AAN druk komt de naam wel te voorschijn. wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit oplossen?

ik heb ontdekt dat er een map voorgestelde contactpersonen is. ik heb wat gezocht maar volgens mij staan alle vinkjes op de goede plaats. dan moeten deze toch automatisch naar contactpersonen overgaan? meestal gaat dat ook wel goed maar soms dus niet. dus ik ben er nog niet uit....

Vreemd soms wel soms niet. Dan moet je er denk ik mee leren leven.;):confused:

aan zo'n antwoord heb ik niet erg veel he!

Uit de link van manamana;
Een voorgestelde contactpersoon toevoegen aan uw Outlook-contactpersonen

Klik in het navigatiedeelvenster op Contactpersonen.
Klik onder Mijn contactpersonen op Voorgestelde contactpersonen.
Klik op de contactpersoon die u wilt verplaatsen, klik op het tabblad Start in de groep Acties op Verplaatsen en klik vervolgens op Contactpersonen.

Als Contactpersonen niet wordt weergegeven in de lijst, klikt u op Andere map, selecteert u de map Contactpersonen en klikt u op OK.

Voorgestelde contactpersonen in- of uitschakelen

Voorgestelde contactpersonen is standaard ingeschakeld. Aangezien Voorgestelde contactpersonen wordt beschouwd als onderdeel van het Outlook-adresboek, worden de contactpersonen mogelijk gesynchroniseerd naar andere apparaten via sommige synchronisatieprogramma's.

De map Voorgestelde contactpersonen kan een groot aantal vermeldingen bevatten. Bekijk de documentatie van de synchronisatiesoftware als u de synchronisatie van de map Voorgestelde contactpersonen wilt voorkomen. U kunt de map ook uitsluiten als onderdeel van het Outlook-adresboek. Hierdoor wordt mogelijk voorkomen dat de map wordt gesynchroniseerd met andere apparaten.

Klik in Contactpersonen in het navigatiedeelvenster op Voorgestelde contactpersonen.
Klik op het tabblad Map in de groep Eigenschappen op Mapeigenschappen.
Schakel op het tabblad Outlook-adresboek het selectievakje Deze map weergeven als een e-mailadresboek uit.

Ga als volgt te werk als u Voorgestelde contactpersonen wilt uitschakelen:

Klik op het tabblad Bestand.
Klik op Opties.
Klik op Contactpersonen.
Schakel onder Voorgestelde contactpersonen het selectievakje Automatisch Outlook-contactpersonen maken voor geadresseerden die niet in een Outlook-adresboek staan in of uit.

Mogelijk wilt u ook de inhoud uit de map Voorgestelde contactpersonen verwijderen.

Klik in Contactpersonen in het navigatiedeelvenster op Voorgestelde contactpersonen.
Klik op een contactpersoon en druk op Ctrl+A.
Klik op het tabblad Start in de groep Verwijderen op Verwijderen.

en dat werkt dus niet, ik kan ze niet verplaatsen van voorgesteld naar gewone contactpersonen!

Net getest in Outlook 2010, dit werkt bij mij prima;
Klik op de contactpersoon die u wilt verplaatsen, klik op het tabblad Start in de groep Acties op Verplaatsen en klik vervolgens op Contactpersonen.

Als Contactpersonen niet wordt weergegeven in de lijst, klikt u op Andere map, selecteert u de map Contactpersonen en klikt u op OK.

nu weet ik hoe dit werkt. bedankt!
maar waarom gaat dit niet automatisch zo?

Tja, waarom het niet automatisch gaat, zul je bij Microsoft moeten zijn.

Htil, in de link die ik je stuurde staat hetzelfde als crash je schreef. Dus kennelijk niet goed gelezen, maar ja die opmerking had ik niet hoeven maken natuurlijk. :rolleyes:

Een voorgestelde contactpersoon toevoegen aan uw Outlook-contactpersonen
1.Klik in het navigatiedeelvenster op Contactpersonen.
2.Klik onder Mijn contactpersonen op Voorgestelde contactpersonen.
3.Klik op de contactpersoon die u wilt verplaatsen, klik op het tabblad Start in de groep Acties op Verplaatsen en klik vervolgens op Contactpersonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan