Ik heb Office 2010 geïnstalleerd (evaluatie) en als ik Outlook opstart dan kan ik mijn email gegevens invoeren, pop en smtp servers etc. maar daarna crasht outlook bij het laden van het profiel. Ik heb nieuwe profielen aangemaakt, met scanpst het profiel nagekeken, heb zelfs een recovery tool voor outlook aangeschaft en heb alles verwijderd en office 2010 opnieuw geïnstalleerd, maar steeds hetzelfde resultaat, outlook crasht.
De melding verschijnt dat Micorsoft Outlook niet meer werkt en wordt afgesloten en er een melding komt wanneer het probleem is opgelost. Dit is nu al twee weken zo en er verandert helemaal niets.
Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe het te verhelpen is?
(Microsoft geeft geen ondersteuning omdat het een evaluatieversie betreft, en ik ga niets kopen als het niet bewezen goed werkt)
Ik hoor graag als iemand een idee heeft.
Jan Seijerlin
P.S.
Mijn besturingssysteem is Windows 7 professional
De melding verschijnt dat Micorsoft Outlook niet meer werkt en wordt afgesloten en er een melding komt wanneer het probleem is opgelost. Dit is nu al twee weken zo en er verandert helemaal niets.
Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe het te verhelpen is?
(Microsoft geeft geen ondersteuning omdat het een evaluatieversie betreft, en ik ga niets kopen als het niet bewezen goed werkt)
Ik hoor graag als iemand een idee heeft.
Jan Seijerlin
P.S.
Mijn besturingssysteem is Windows 7 professional