Outlook 2010 e-mail openen geeft problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
Als ik een e-mail in Outlook 2010 wil openen krijg ik steeds twee pop-up vansters met als titel: bestand downloaden: Wilt u dit bestand downloaden. Het bestand zelf blijkt een {code...}.html als naam te hebben, kwa type een html document te zijn en van C:\users\naam\Appdata\Local\Microsoft\Wind...
Ik heb de keuze tussen downloaden en annuleren.
Eens de bestanden gedownload zijn of ge-annuleerd (maakt niet uit) kan ik de mail openen.

Als er in de e-mail een link staat kan ik die activeren omdat er blijkbaar systeembeperkingen zijn. Er wordt gevraagd de systeembeheerder te contacteren.

Vermaldenswaard kan zijn dat het laatse zich voordoet sinds Google Chrome is verwijderd.

Wie kan me helpen? Dank
Mvg, Wim

Dat kan.
Installeer Chrome opnieuw en je weet.
Je hoeft Google Chrome niet je standardbrowser te maken.

Moet iets te maken hebben met Google Chrome t.t.z. heb nu Google Chrome geinstalleerd. De problemen blijven als staat er in de pop-up vensters het symbool van Chrome.

Hallo Wim,

Ik heb exact hetzelfde probleem en kan ook geen oplossing vinden. Heb ook Google Chrome al opnieuw geinstalleerd, Office hersteld, maar niets helpt.
Heb jij het al opgelost?
Hoor graag van je.
Henk

Graag voortaan een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.

Mogelijk helpt het om Internet Explorer als standaard browser weer in te stellen. Lost vaak dit probleem op bij mijn werk, waar ik support lever op personeel systemen.

Sorry, dit wist ik niet! Het probleem is door uw advies niet opgelost. Ander idee?

Laatst bewerkt door een moderator:
Maak even een eigen topic aan, heb je meer kans op hulp van meerdere personen.

Hallo,

Bedankt voor uw hulp, maar het heeft mijn probleem niet op kunnen lossen. Wat wel DE oplossing was, is het downloaden van IE9 en weg waren de problemen.
M.vr.gr.
Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan