Outlook 2010: handtekening kan niet per account ingesteld worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Handtekening staat ingesteld op een bepaald account, maar komt nu onder alle accounts. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Vermoedelijk gaat er iets fout bij het opslaan. Het handtekeningenvenster laat zich wél opslaan, maar het 'Opties voor Outlook/email'venster geeft een vreemde foutmelding: [de opgegeven einddatum is vroeger dan de begindatum] :shocked:

Iemand een idee wat hier niet goed gaat?

Hoi Chopra.

Kennelijk heeft dit iets met je agenda te maken.

Mogelijk is deze bruikbaar. Engels Klik

Weet je zeker dat je de mail vanuit een andere account verstuurt? Het zal wel, maar toch maar even voor de zekerheid gevraagd :). Die foutmelding is een vreemde; die lijkt te komen uit een regel in de Afwezigheidsassistent of zo. Of heb je regels gemaakt op basis van datumselecties?

@ manamana: foutmelding is weg, inderdaad stonden de tijden 'vreemd' ingesteld - zelf niet gedaan voorzover ik me kan herinneren. Dank!

@ OctaFish: ik selecteer (of ga op de juiste account staan) en verzend. Ook bij m'n privémailaccount krijg ik nog steeds de handtekening te zien. In Opties duidelijk aangegeven dat het m'n werkaccount moet zijn. Als ik betreffend handtekeningvenster open, staat m'n standaardaccount (!) geselecteerd. Dáár is iets mee...

Hoe kan ik uit- en inloggen als ik lokaal werk?

Beetje zitten lezen, maar wat neuzelt die man van SchoonePC toch over 'charm'?! Maar buiten dit.. ik begrijp werkelijk niets van het verhaal dat tot iets zou moeten leiden. Jammer...

Laatst bewerkt:
Sorry voor de timeout manamana, had een reden. Dank ook voor je speurwerk, ik pak het weer op ;-)

Ok, gelezen. Ik werk o.a. ook met W10 en daar speelt dat lokaal aanmelden niet zoals bij W8 of 8.1 Ik ken het wel, maar wil daar zéker niet mee gaan werken als dat de clou vormt.

Dan maar handmatig verwijderen ;-) Bedankt weer Manamana en OctaFish.

nb. via webmail Gmail werkt het wel ok ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan