Hallo,
Met de MS support op internet kom ik niet verder en mijn hoop is nu op dit forum gevestigd.
Mijn probleem: voor mijn vakantie heb ik (met enige moeite) een afwezigheidsbericht aangemaakt via "Regels en waarschuwingen beheren" in Outlook 2010. Ik ben maandag 16/8 weer aan het werk gegaan en heb alle regels verwijderd. Toch blijft Outlook op alle binnenkomende email het bericht verzenden dat ik i.v.m. vakantie afwezig ben. Ongetwijfeld heb ik iets verkeerd gedaan.
Een oplossing of tip zou zeer welkom zijn, waarvoor alvast zeer veel dank.
Vriendelijke groet,
Bert
Met de MS support op internet kom ik niet verder en mijn hoop is nu op dit forum gevestigd.
Mijn probleem: voor mijn vakantie heb ik (met enige moeite) een afwezigheidsbericht aangemaakt via "Regels en waarschuwingen beheren" in Outlook 2010. Ik ben maandag 16/8 weer aan het werk gegaan en heb alle regels verwijderd. Toch blijft Outlook op alle binnenkomende email het bericht verzenden dat ik i.v.m. vakantie afwezig ben. Ongetwijfeld heb ik iets verkeerd gedaan.
Een oplossing of tip zou zeer welkom zijn, waarvoor alvast zeer veel dank.
Vriendelijke groet,
Bert