Outlook 2010 start telkens opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjrageurts

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Hallo.
Sinds enkele dagen krijg ik om een bepaalde tijd (ca 10 minuten) een melding op het scherm van OUTLOOK 2010.

De melding is als volgt.
[Microsoft Outlook werkt niet meer. Er wordt naar een oplossing gezocht.]
Hierna komt de melding.
[Outlook wordt opnieuw opgestart]

Wie weet hoe dit komt en wat kan ik er aan doen?

bvd

Alle updates geïnstalleerd? Gebruik je specifieke invoegtoepassingen? Wordt er in de eventlog een melding geregistreerd?

Steeds Opstarten Outlook

Ik heb het Logboek gekeken en vindt de volgende melding die iedere 10 minuten terug keert

Toepassing met fout OUTLOOK.EXE, versie 14.0.6117.5001, tijdstempel 0x4f3e2d20, module met fout GoogleCalendarSync.dll, versie 0.9.4.1, tijdstempel 0x4d9f0466, uitzonderingscode 0xc0000417, foutmarge 0x00085489, proces-id 0x13d8, starttijd van toepassing 0x01cd44b75a782534.

Microsoft wordt automatisch ge-update.

Wat kan ik doen.

Het .ddl bestand wat crashed is van het programma Google calander Sync. Je kan deze invoegtoepassing uitschakelen in Outlook.
Bestand >> Opties >> Invoegtoepassingen >> hier zou de invoegtoepassing moeten staan.

Wanneer je geen gebruik maakt van deze software, adviseer ik deze te verwijderen. Dit kan in het configuratie scherm bij software(WindowsXP) of programma's en onderdelen(bij Windows Vista/Windows 7)

Mocht het probleem nog bestaan, dan hoor ik het graag.

Telkens opstarten Outlook

Hallo beste helper.

Het blijkt inderdaad een probleempje te zijn met Google calendar sync.

Ik heb de bijbehorende instellingen nog eens nagekeken en heb het foutje gevonden.
Ik had in google mail een 2e email adres opgegeven. Dat stoorde nu met het synchroniseren.
Dit 2e email adres verwijdert en nu is het probleem verholpen.

Google calendar gebruik ik trouwens om mijn outlook agenda te synchroniseren met mijn Samsung Galaxy S.
Of weet je soms een betere methode van synchroniseren? Misschien is er wel een betere methode, waarbij de veranderingen niet via gmail hoeven te lopen.

hartelijk dank voor jouw hulp.

groeten Sjra

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan