Outlook 2010 Verzonden items verplaatsen naar personelijke mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

djpaulski

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2011
Om de mailbox klein te houden archiveren we de gelezen E-mails in een "persoonlijke map" (.pst file), elke maand verplaatsen we de verzonden items naar de "persoonlijke map".
Alles gaat uiteraard naar zijn eigen map. Het probleem is nu als we gaan zoeken in de gearchiveerde map van de verzonde items, alleen de gene wordt genoemd die de mail heeft verstuurd, en dit ben je altijd zelf.

Is het mogelijk om in de persoonlijke map de geadreseerde duidlijk zicht baar te krijgen in outlook

MvG Paulski

Hallo paulski.

Wat ik ervan weet is dat je dit kunt doen, map aanmaken. Klikje

En deze op basis van regels Klikje in een bepaalde map zetten.

Manamana,

Bedankt voor je snelle reactie, maar dit is niet wat ik bedoel.

Ik verplaats al mijn e-mail al automitisch naar de persoonlijke mappen. Het gaat juist om de weergave in outlook.
De map "verzonde items" geeft het onderwerp en de verzender weer in outlook.
Wat ik graag wil zien in outlook is heet onderwerp en de geadreseerde. Zijn hier eigenschappen voor of moet je een speciale map aanmaken.

MvG Paul

Oh ja oke, als je met de cursor op een bericht gaat staan en je klikt met de rechtermuisknop op een bericht, en dan eigenschappen zie je dan het onderwerp staan en de afzender. En volgens mij kun je hiervoor geen map aanmaken.

Ben ondertussen wat verder gegeaan met proberen. De oplossing is eigenlijk vrij eenvoudig kopieers de map verzonde items naar de persoonlijke mappen. alle eigeschappen blijven gehandhaaft.

In iedergeval bedankt voor het mee denken.

Paulski

Mooi gedaan, je moet het maar net weten. Jij ook bedankt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan