Outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Berichten
116
Hallo,

Sinds kort (enkele dagen) ontvang ik al mijn mails in dubbel in de inbox dit is zo bij alle mails die ik binnen krijg van verschillende afzenders. Ik denk dat het probleem dus op mijn PC zit maar waar ...? heeft iemand een idee hoe ik dat recht zet. Outlook 2010 is mij enigste mail programma op de PC en er is maar één account aangemaakt.

Groeten,

R.B
 
Hoe is je timeout instelling voor de server? Als deze te kort is zal je programma de mails opnieuw binnenhalen en krijg je de emails dubbel binnen.
(account instellingen- geavanceerd)
Zijn dit grote email berichten of kleine ?
 
outlook 2010 dubbel mail

het zijn kleine tekstberichten van een zin of 10.

Groeten,

R.B
 
time out server

Time out van server zegt me wel iets maar weet niet hoe die te vinden bij outlook 2010 (is nieuw en onbekend en onlangs geïnstalleerd) ook account vinden in outlook mail ben ik nog niet achter gekomen, zal nog wat moeten zoeken binnen dat program.

Groeten,

R.B
 
Open outlook, klik op tabblad bestand, klik op accountinstellingen, klik op account en wijzigen, ga naar meer instellingen geavanceerd. hier vind je de timeout instellingen
 
time out

Hallo janludb,

Heb met je aanwijzingen de bedoelde instelling gevonden (outlook 2010 is nog zeer nieuw voor mij) heb de time out op 5 min gezet (stond op 1,40min.) is dat te veel/te weinig?
alvast dank voor je inbreng.

R.B
 
ik heb de instellingen ook op 5 minuten staan, kijk ook nog even om de hoeveel minuten je mail wordt opgehaald - tabblad bestand - opties - geavanceerd -verzenden/ontvangen deze moet dan ook op meer dan 5 minuten staan.

Dan zou alles goed moeten zijn.
Groeten Jan
 
time out outlook

"tabblad bestand - opties - geavanceerd -verzenden/ontvangen deze moet dan ook op meer dan 5 minuten staan" Dat stond bij mij ook op 5 minuten maar heb vastgesteld dat server time out om één of andere reden terug op 1 minuut stond (heb dat zelf niet gedaan had het ook op 5min gezet zoals ik schreef) heb time out nu op twee en halve minuut gezet, zal straks nog eens kijken of dit terug uit zichzelf verminderd is

Groeten,

R.B.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan