Outlook 2013 gekoppelde afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

taxus7

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
Ik heb Outlook 2013 en sinds kort heb ik het probleem dat plaatjes in ontvangen email niet meer worden weergegeven.
Op de plaats waar het plaatje moet worden getoond, staat een rood kruisje met de tekst:

"De gekoppelde afbeelding kan niet worden weergegeven. Het bestand is mogelijk verplaatst, heeft een andere naam gekregen of is verwijderd.
Controleer of de koppeling verwijst naar het juiste bestand en de juiste locatie."

Is dat ook met een normale foto vanaf je computer.
Wellicht dan dit proberen. Het kan zijn dat een virusscanner het downloaden van de afbeeldingen tegenhouden. Verwijder dan de virusscanner en/of herinstalleer deze, herstart Windows en probeer dan nogmaals afbeeldingen van e-mails te bekijken.

Het is alleen met email. Het verwijderen van Antivirus en opnieuw opstarten werkte bij mij niet.

Er is iets vreemds aan de hand dus. Je weet natuurlijk al lang hoe alles moet daar ga ik dus van uit. Klikje

Vreemd is wel dat je geen foto als bijlage erbij kunt doen. Kennelijk is er iets iets beschadigd heb je de originele Installatie cd. Verwijderen en nieuwe installatie al gedaan??

Ik zit te denken aan een Microsoft 32 bits of 64 bits. Wat heb je windows 7, 64 bits of 32 bits en of vista of???

Probeer eerst deze eens te doorgronden Klikje Probeer eerst te herstellen, lees de goede.....enz enz.... Succes.

Laatst bewerkt:
Windows 7 Home 32 bits en Office 2013 32 bits.
Herstellen gaf geen oplossing helaas.

Check in IE -> Internetopties -> tabblad 'verbindingen' -> LAN instellingen -> en haal daar alle vinkjes weg...

@Dorado, jouw oplossing werkt! Allemaal Hartelijk bedankt!!!!

@ReBro Vraag verwijderd. Graag een eigen vraag maken. Het is niet toegestaan in iemand anders zijn vraag jouw probleem te plaatsen. Dit is onoverzichtelijk voor de helpers maar vooral voor de topicstarter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan