Outlook 2013 weergave MAANDkalender

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeRaBre

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Hallo,

Ik wil graag in Outlook 2013 de maandkalender-cijfers vergroten. Heb al via optie en zo geprobeerd. Heb andere instanties gevraagd. Niemand kan me helpen.
Jullie wel?
Zie maandkalender in bijlage

Bijlagen

Hallo GeRaBre. Bedoel je zo. Bekijk bijlage OutlookMaandKalender (2).doc

By the way. Geef eens een korte uitleg hoe je het zelf doet. Kan dat.

Of zo:

CTRL ingedrukt houden en met de muis scrollen deed ik.

Probeer nu maar dan wordt je tekst groter. Heb je wel windows 7. Met XP weet ik niet of dit kan.

Laatst bewerkt:
Outlook2013 - maandkalender

Als je je Outlookagenda opent, staat links of rechtsdaarvan de maandkalender (zoals in mijn eerste oproep als bijlage).
De cijfers/letters in die kalender kunnen groter gemaakt, dat deed ik altijd in Outlookversies vóór 2013, maar nu zie ik niet waar ik dat kan doen.

Kun je slepen (trekken) (op een lijntje gaan staan ergens), zodat je zeg maar twee pijltjes krijgt. pijltjes muis ingedrukt houden.

Laatst bewerkt:
Outlook2013 weergave agendaMAANDkalenderr

Ja dat kan ik wel maar daarmee maak ik alleen de breedte groter/breder en gebeurt er niks met de grootte van de cijfers/letters, dus niet de oplossing.....

Ik het eens bekeken bij opties, maar daar is ook niets in te stellen. :confused:

Outlook2013 maandkalenderweergave

Dus je kunt me niet verder helpen?

Heb gekeken bij beeld en dan weergave kan daar ook niet vinden wat er op lijkt.

agenda-weergave gek

Ik heb nu een ander probleem in mijn Outlook-agenda!
Die wordt nu weergegeven als lijst, heel gek. Ik zal het wel zelf gedaan hebben, maar ik wil 'm weer zoals normaal.
Kan iemand helpen?

Waarschijnlijk heb je iets gedaan met het tandwiel rechtsboven. Ga naar tandwiel en dan iets met opties.

tandwiel.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan