Outlook 2016 Outlook 2021

• Onderwerp starter Onderwerp starter IVAN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IVAN

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Hallo ,

Mijn probleem,

Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft met windows 11 en Office 2021
Alles draait prima met uitzondering van Outlook 2021
Outlook 2016 op mijn oude laptop ( met licentie) is een heel stuk gebruiksvriendelijker, uitgebreider, en overzichtelijker...

Graag zou ik dan enkel de Outlook 2016 op mijn nieuwe laptop willen installeren
alleen weet ik niet hoe ik dat moet aanvangen.....

Weet iemand raad hoe ik dat kan oplossen...

Mvg

Ivan

Volgens internet einde ondersteuning versie 2016 14 okt 2025.
Kale links mag ik niet geven. Zoek eens met Engelse zoektermen. how to install two versions of outlook

Kijk even op Heidoc.net voor de downloadlinkjes. Linkjes verwijzen keurig naar de officiele downloads bij Microsoft zelf.

Na installatie licentie invoeren, en klaar.

Beste Senso,

Is er dan een manier om mijn persoonlijke mappen waar ik mijn ontvangen emails bewaar( per onderwerp of kennis) over te plaatsen naar outlook 2021 in de nieuwe laptop???

Mvg

Ivan

Ik heb zelf geen Outlook. De meeste programma's met accounts, taken en opslag hebben een in- en exportfunctie. Dus even kijken of die in Outlook aanwezig is en dan exporteer je in de oude versie en die uitvoer importeer je in de nieuwe versie.

In basis zijn er 2 mogelijkheden.
1) Je emails staan in een .pst bestand. Dit bestand kun je naar je nieuwe laptop kopieren en in Outlook weer koppelen
2) Je gebruikt IMAP voor het synchroniseren van je emails. In dat geval hoef je enkel je e-mail account te koppelen aan je nieuwe Outlook. E-mails komen dan vanzelf weer tevoorschijn

Allemaal bedankt voor de reactie..................
Ik heb ondertussen de gratis versie in windows 11 geïnstalleerd.
Is wel niet zo gebruiksvriendelijk en kan mijn persoonlijke mappen uit outlook 2016 niet overnemen...

Mvg

Ivan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan