Outlook 2016 Venster herinneringen worden niet chronologisch weergegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cjrolandus

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2006
Berichten
17
Goedemiddag,

Heeft iemand misschien een suggestie voor mij hoe ik de agenda-items in het "Venster Herinneringen" in chronologische volgorde kan laten sorteren? De herinneringen worden nu door elkaar getoond zonder dat er rekening wordt gehouden met de tijd b.v.: Kees jarig 6 dagen; Vergadering 1 dag te laat; Tandarts 4 dagen; Garage 6 dagen; Verslag 2 dagen etc etc.

Ik kan nergens een knop of een vinkje vinden om deze verwarrende weergave te tonen in een oplopende- dan wel aflopende volgorde.

Dank alvast voor de moeite,
Cor
 
Wil je eens een screenshot bijvoegen? Ik ken het venster niet anders dan chronlogisch maar heb nog niet met Outlook 2016 diezelfde ervaring.
Kun je niet op het regeltje erboven klikken, zoals je sorteert in Verkenner?
 
Misschien staat er iets niet helemaal lekker. Iets in deze trant.

De datum- en tijdinstellingen die zijn opgegeven in de Systeemvoorkeuren, worden in Outlook gebruikt om te berekenen wanneer herinneringen moeten worden weergeven.

Oorzaak: De standaard tijdzone die is ingesteld in Outlook, is onjuist.


Oplossing: Werk de tijdzone bij die in Outlook wordt gebruikt als standaard tijdzone.


Klik in het menu Outlook op Voorkeuren. Klik onder Overige op Agenda Knop Agendavoorkeuren. Klik onder Tijdzones in het snelmenu Standaard tijdzone voor nieuwe gebeurtenissen op de gewenste tijdzone. Kijk daar eens even
 
Wil je eens een screenshot bijvoegen? Ik ken het venster niet anders dan chronlogisch maar heb nog niet met Outlook 2016 diezelfde ervaring.
Kun je niet op het regeltje erboven klikken, zoals je sorteert in Verkenner?

Helaas is klikken op een kolomkop in dit venster niet mogelijk. Het scherm ziet er als volgt uit.
Dank voor je reactie.
Cor
 

Bijlagen

  • Outlook 2016 2.jpg
    Outlook 2016 2.jpg
    86,3 KB · Weergaven: 71
Misschien staat er iets niet helemaal lekker. Iets in deze trant.

De datum- en tijdinstellingen die zijn opgegeven in de Systeemvoorkeuren, worden in Outlook gebruikt om te berekenen wanneer herinneringen moeten worden weergeven.

Oorzaak: De standaard tijdzone die is ingesteld in Outlook, is onjuist.


Oplossing: Werk de tijdzone bij die in Outlook wordt gebruikt als standaard tijdzone.


Klik in het menu Outlook op Voorkeuren. Klik onder Overige op Agenda Knop Agendavoorkeuren. Klik onder Tijdzones in het snelmenu Standaard tijdzone voor nieuwe gebeurtenissen op de gewenste tijdzone. Kijk daar eens even

Beste manamana,
Ik heb geprobeerd de stappen te volgen en kom tot (zie screenshot). Ik wel de tijdzone een aantal keren veranderd en het programma afgesloten en weer gestart zonder dat dit veranderingen teweeg heeft gebracht. Ten slotte de oude tijdzone weer teruggezet. Wil je voor mij nog even naar het screenshot kijken a.u.b. Misschien zit ik toch niet goed.

Groet
Cor
 

Bijlagen

  • Outlook 2016 3.jpg
    Outlook 2016 3.jpg
    90,7 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Ik heb gekeken naar je instellingen en kan niets fout ontdekken. Misschien hier eens even lezen en handelen.

Het is een vertaalde pagina maar vrij goed leesbaar zoals je ziet. Zie outlook 2016. Het is iets met opvolgen en/of aangepast.Succes weer.

https://support.office.com/nl-nl/ar...wijderen-6d3c3e29-59d3-4b6d-a15d-933f166add64

Deze pagina en vele andere heb al tig keer door mijn "handen" laten gaan, maar levert ook niet de gewenste oplossing. Al experimenterend denk ik nog een paar rariteiten gezien te hebben. Ik blijf het nog proberen en als ik iets vind of nog iets wil weten zal ik mij weer melden. Schiet er in de tussentijd iemand iets te binnen dan zie ik dat graag.

Dank voor de hulp tot zover.

Groet
Cor
 
Laatst bewerkt:
heb je wel een tabblad hulpmiddelen voor agenda.

In opties voor Outlook, zie ik wel dat hulpmiddelen voor agenda actief is. Maar op het lint zelf kan ik niets vinden.
 

Bijlagen

  • Outlook 2016 hulpmiddelen.JPG
    Outlook 2016 hulpmiddelen.JPG
    83,6 KB · Weergaven: 56
Idee: Ik heb zo even ook niet de oplossing. :(

Misschien heb je niet alle updates binnen. Vreemd dat het niet kan en dat je het niet ziet, dat lint.

Ik heb hier nog wat in het Engels. Misschien kun je daar verder op borduren. Anders even naar Microsoft contacten (bellen). Ze helpen je graag.

http://www.howto-outlook.com/news/update-2016-4-ol2016.htm

Onderin staan ook nog veel linkjes. Teveel voor mij om te lezen. Laat weten hoe het je vergaat. Groet Manamana

https://www.microsoft.com/netherlands/msnederland/contact/
 
Idee: Ik heb zo even ook niet de oplossing. :(

Misschien heb je niet alle updates binnen. Vreemd dat het niet kan en dat je het niet ziet, dat lint.

Ik heb hier nog wat in het Engels. Misschien kun je daar verder op borduren. Anders even naar Microsoft contacten (bellen). Ze helpen je graag.

http://www.howto-outlook.com/news/update-2016-4-ol2016.htm

Onderin staan ook nog veel linkjes. Teveel voor mij om te lezen. Laat weten hoe het je vergaat. Groet Manamana

https://www.microsoft.com/netherlands/msnederland/contact/

Ik heb een boek over Outlook 2016 gereserveerd staan bij de bieb. In de tussentijd ga ik terug naar mijn vorige versie van Outlook want dit kost te veel aan tijd.

Ik wil jou bedanken voor de door jouw gespendeerde tijd en mocht ik later meer aan de weet gekomen zijn dan laat ik het je weten.

Hartelijke groeten voor nu,
Cor Rolandus
 
Oke graag gedaan en ben ook eens benieuwd. Als het maar niets anders is.
 
Probeer dit eens:

Sluit Outlook af.

Klik op Start
Klik op Uitvoeren
Geef het volgende commando:

outlook /cleanreminders
outlook /resettodobar

 
Laatst bewerkt:
Probeer dit eens:

Sluit Outlook af.

Klik op Start
Klik op Uitvoeren
Geef het volgende commando:

outlook /cleanreminders
outlook /resettodobar


Helaas biedt deze suggestie ook geen oplossing. De weergave ziet er bv zo uit.
Afspraak 1 over 6 dagen
Afspraak 2 over 2 dagen
Afspraak 3 te laat 8 uur
Afspraak 4 over 3 dagen

Het boek over Outlook 2016 waar ik het eerder over had, geeft ook geen uitkomst.

Dank voor de moeite.
Cor Rolandus
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan