Opgelost Outlook 2021 sneltoetsen aanmaken?

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
608
Kun je in Outlook 2021 sneltoetsen aanmaken? De optie ontbreekt bij mij in Bestand - Opties - Het lint aanpassen.
 
Raar toch? In mijn Word zit die optie wel. Hoort toch bij hetzelfde programma?
 
Wat je zelf hebt aangegeven
Bestand - Opties - Het lint aanpassen.
Maak eens een schermafdruk van wat jij krijgt als je naar Bestand - Opties - Het lint aanpassen. gaat.
 
En toch, djutoch, als je naar je eigen plaatje kijkt, zie je daar geen knop om de sneltoetsen aan te passen. Vergelijk jouw plaatje eens met de mijne (die overigens, omdat ze het niet op de maan hoeven te kunnen lezen, wat fatsoenlijker is gedimensioneerd ;))

Sneltoetsen aanpassen Word.jpg
 
Overigens: ook die sneltoetsen zijn niet aan te passen, waarschijnlijk? Alt + Q is wat vreemd voor een zoekopdracht, die in de hele wereld Cntr =+ F luidt... ;)
 
Niets persoonlijk Octa het zal waarschijnlijk iets te maken hebben met je onder gedimensioneerde hersentjes.
Even voor jou (blijkbaar ook nogal beperkte) brein: ondergedimensioneerd is één woord. Nu staat er onzin. Overigens stónd dat er al. Ik liet dat plaatje zien om aan te geven dat je in Word dus wél toetsen kan toewijzen, en in Outlook niet. Jij plaatst de tekst: "In Outlook 2021 geen enkel probleem". En dan een plaatje waaruit blijkt dat het dus absoluut wél een probleem is. Wie moet er dan naar de dokter voor een nieuw setje grijze cellen?
 
Daar is dat belachelijk ventje terug, die sinds halfweg 1980 geen foutjes meer heeft gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@djutoch in jouw bericht heb ik wat tekst weggehaald die niks met Helpmij te maken hebben maar met geschiedenis.
En die tekst was niet erg netjes naar een andere helper toe.
Hebben jullie onderling problemen vecht die dan ergens anders uit maar niet bij Helpmij.
 
@puppie:
Jammer dat die tekst weg is; wat er nog staat in bericht #12 is ook al behoorlijk op de man gespeeld....

Anyway, als djutoch zijn eigen antwoord in #4 nog eens terugleest en mijn antwoord daarop in #7 (waar ik nergens zeg dat ik een plaatje uit Outlook laat zien; ik vergelijk slechts het Outlook scherm met het Word scherm) dan snap hij toch hopelijk wel een keer dat-ie zichzelf alleen maar in een diepere put graaft.
 
Jou reactie vind ik triestig puppie,
Je laat al jaren toe dat Octafisch zijn ongezouten mening kan en mag geven en iedereen beledigen als het hem uitkomt.
Ik had liever een pm gestuurd naar jou om dit uit te klaren maar blijkbaar is dat niet mogelijk.
Trouwens Mac heeft een Office.
 
Trouwens Mac heeft een Office.
En wie beweert er volgens jou dat dat níet zo is?
'Ongezouten mening' laat ik voor jouw rekening. Stevige mening? Yep. Kritisch? Ook. Zijn er mensen die bij de minste of geringste tegenspraak (zoals jij) naar een zakdoek grijpen? In mijn jonge tijd absoluut niet, maar ach. dat was vroeger...
 
Kijk eens naar puppie, staat onderaan Mac heeft geen office . Maar tja zo'n narcist als jij maakt nooit geen fouten.
 
Wat bén je toch een zielig ventje.... Puppie beschrijft zijn eigen computer. Ga je hem nou verwijten dat hij geen Office heeft geïnstalleerd op die Mac? Het moet niet gekker worden als gebruikers/helpers ándere gebruikers (laat staan een supermoderator) gaan vertellen welke software ze op een computer moeten installeren...
 
Try to have a live, ik laat het hierbij, je bent gewoon een narcist. Maar val je me nog eens aan in een andere topic krijg je terug de volle laag.
Ik ben niet zo als de helpers die in Acces proberen te helpen en die jij beledigd, aanvalt of dergelijke en dat ze zo over hun laat komen.
Belachelijk ventje.
 
Laatst bewerkt:
Na alles eens herlezen te hebben, geef ik Octafish het voordeel van de twijfel⚔️
Hij is overigens nog "maar" lid sinds 2009, dus kan hooguit 15 jaar fouten gemaakt hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan