Opgelost Outlook 2021 sneltoetsen aanmaken?

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar val je me nog eens aan in een andere topic krijg je terug de volle laag.
Daar verheug ik me nu al op :). Eerlijk gezegd vond ik de hele tijd dat je je behoorlijk aan het inhouden was. Is heel slecht voor je bloeddruk :D.

Zoals je in het draadje kunt lezen, sta je volgens mij helemaal alleen met je tantrum. En je woordenschat/kennis blinkt ook al niet uit. Zoek eens op wat een narcist is, voordat je iemand daarvan beschuldigt. En hoezo val ik jou aan? In #4 geef jij een slecht antwoord (want dat klopte dus niet wat je schreef) en ik heb je daar in #7 op gewezen. That's it. En vervolgens ga je tekeer...
Kortom: ik zal je dus echt wel blijven wijzen op foute antwoorden, net zoals ik dat bij anderen doe. En dat mag bij mij dus ook. Niet dat ik de afgelopen 25 jaren een fout heb gemaakt :D. En daar laat ik het bij; dit geneuzel heeft allemaal niets met de vraag te maken.
 
Ik heb het topic maar gesloten.
Elkaar in de haren vliegen is niet nodig.
En dan zie ik helemaal niet in wat mijn mac met office te maken heeft en met dit probleem.
De opmerkingen van de 2e wereldoorlog zijn niet voor dit forum bestemd daarom de teksten weggehaald.
Maar wil je mij iets melden.....dat kan nog steeds via de mail puppie@helpmij.nl is het adres.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan