outlook 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco cera

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
mijn outlook en explorer 6 worden geheel in het nederlands weergegeven.
maar wanneer ik een brief wil versturen met outlook dan controleerd hij het niet in het nederlands.
ik heb van alles geprobeert maar het lukt niet en op microsoft heb ik het een en ander gedownload maar dat verandert ook niets.

help

groetjes marco

Dit kan je oplossen door office nederland te installeren. Hierdoor worden de nl woordenboeken geintalleered. En dan kan je deze gebruiken.
Standaard zitten bij IE6 engels woordenboeken.

Hoi,

De spellingcontrole-taal is afhankelijk van de taalinstellingen in het configuratiescherm, onder de optie Landinstellingen; tabblad Talen, knop Details.
Zie screenshot bijlage

Teun

verplaatst van overige software :)

Hoi marco cera,

OE maakt gebruik van de spellingcontrole van Office.

Je moet dus eerst in het config doen wat teun zegt.
Daarna moet je bij Start/Microsoft Office hulpprogramma's/Microsoft Office XP-taalinstellingen/ de Nederlandse taal als default instellen in het vak: Standaardversie van Microsoft Office!

Succes!

Ps, krijg je nog last met je tekens op je toetsenbord, dan moet je deze even op Nederlands(nederland)/Verenigdestaten (internationaal) zetten!

office nederland?

waar haal ik dat vandaan? office nederland.
ik heb ook via taalinstellingen gekeken maar dan kan ie bij mij een bepaald iets niet vinden "data1.office2000"maar die staat wel in het programma er gaat alleen iets foet error 1309?

ik hoor het graag

groetjes,
marco

yep

werkt nog steeds niet.
de papar clip zegt dat ie de bestanden msgr3NL.dll or msgrNL32.dl niet kan vinden voor dutch .
waar haal ik dat dan vandaan?

groetjes marco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan