robin_89
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2002
Hallo,
Ik gebruik windows 98 SE en om email binnen te halen gebruik ik Outlook 98.
Nu heb ik sinds kort een klein probleempje met Outlook 98. Ik verstuur vaak "opgemaakte" email (met plaatjes en een leuke 8ergrond enz.) en dan klik ik op Invoegen > Figuur... voor de plaatjes en Opmaak > Achtergrond... voor de 8ergrondjes.
Maar als ik nu een plaatje wil invoegen en klik op Invoegen > Figuur...
Dan krijg ik een venstertje met een knop om naar het bestand te bladeren.
Als ik dan klik op bladeren, deukt die knop heel leuk in, maar krijg ik niet een venster met mijn bestanden. Er gebeurt helemaal nix...
Das best wel vervelend, als je (bijvoorbeeld) een paas-email wilt sturen aan je familie, en je kan er niet een leuk kuiken bij plakken...
Ik heb voor de persoon die mij de oplossing geeft hier een leuk zelfgemaakt programmaatje liggen dat rond de 150 leuke 8ergrondjes installeert voor Outlook 98 (zal op Express ook wel werken, maar is niet getest
).
Dat is ook verkrijgbaar voor andere mensen, moet je het alleen ff laten weten als je em wil hebben.
Maar ik ben deze topic niet begonnen om over mijn eigen software te beginnen...
Weet iemand een oplossing zodat mijn "Blader-button" wel weer gaat werken??
Mvg,
Robin
Ik gebruik windows 98 SE en om email binnen te halen gebruik ik Outlook 98.
Nu heb ik sinds kort een klein probleempje met Outlook 98. Ik verstuur vaak "opgemaakte" email (met plaatjes en een leuke 8ergrond enz.) en dan klik ik op Invoegen > Figuur... voor de plaatjes en Opmaak > Achtergrond... voor de 8ergrondjes.
Maar als ik nu een plaatje wil invoegen en klik op Invoegen > Figuur...
Dan krijg ik een venstertje met een knop om naar het bestand te bladeren.
Als ik dan klik op bladeren, deukt die knop heel leuk in, maar krijg ik niet een venster met mijn bestanden. Er gebeurt helemaal nix...
Das best wel vervelend, als je (bijvoorbeeld) een paas-email wilt sturen aan je familie, en je kan er niet een leuk kuiken bij plakken...
Ik heb voor de persoon die mij de oplossing geeft hier een leuk zelfgemaakt programmaatje liggen dat rond de 150 leuke 8ergrondjes installeert voor Outlook 98 (zal op Express ook wel werken, maar is niet getest

Dat is ook verkrijgbaar voor andere mensen, moet je het alleen ff laten weten als je em wil hebben.
Maar ik ben deze topic niet begonnen om over mijn eigen software te beginnen...
Weet iemand een oplossing zodat mijn "Blader-button" wel weer gaat werken??

Mvg,
Robin